6 Reacties

één maand geleden

Hoi, wij mixen het met borstvoeding. Ze blijft 't vies vinden. Ook al gebruiken we maar 1 schepje Neocate.

één maand geleden

Hier opgegeven, ook met borstvoeding. Dure pot voeding weg kunnen gooien. Zoontje dronk het gewoon niet. Kon elke keer borstvoeding door de gootsteen gooien omdat hij het niet dronk.

één maand geleden

Geen Neocate maar hier Nutramigen ‘moeten’ gebruiken. Dronk dit echt niet dus maar opgegeven. Stonk ook vreselijk. Drinkt nu nutrilon pepti.

één maand geleden

Mijn zoontje drinkt dit inmiddels al bijna 2 maanden. Ik merkte dat hij er ook erg aan moest wennen maar ieder flesje ging steeds beter. Na 2 dagen dronk hij het alsof hij nooit iets anders heeft gehad. Dus bij ons was het gewoon echt even wennen.

één maand geleden

Hier precies ‘f zelfde sinds vandaag pepti ( vermoeden koemelk intolerantie) maar hij weigert de fles echt…. Hoe ga ik dit oplossen :(

één maand geleden

Reactie op Madoo

Hier precies ‘f zelfde sinds vandaag pepti ( vermoeden koemelk intolerantie ...
Wat rot hè? Wij hebben vandaag 1 schepje neocate gedaan en de rest aanvullen met de gewone voeding. Vanaf vanavond 2 schepjes Neocate. Dus hopelijk gaat het goed.. misschien kan je dit ook proberen?