13 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben bij de Lidl lekker warmte winterschoenen gekocht voor een prikkie. Gezien ze er snel uitgroeien vond ik hele dure winterboots onnodig. Decathlon heeft ook fijne met klittenband.

3 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Wij hebben bij de Lidl lekker warmte winterschoenen gekocht voor een prikki ...
Extra Lidl- tip: daar hebben ze ook lekkere skipakken zie ik!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 maanden geleden

Reactie op SiStitch

Extra Lidl- tip: daar hebben ze ook lekkere skipakken zie ik!
Ja klopt!! Die hebben wij ook.

3 maanden geleden

Hier hetzelfde. Hij vond het vreselijk hahahaha

3 maanden geleden

Reactie op SilHa

Hier hetzelfde. Hij vond het vreselijk hahahaha
Och toch haha 🤭

3 maanden geleden

Bij de hema hebben ze een soort snowboots sloffen van Nijntje, ik kan ze alleen online niet meer vinden..

3 maanden geleden

Ik zou meer voor iets slof achtigs gaan voor de ontwikkeling van de voet. Google maar eens op Baby sneeuw slof Of Waterdichte baby slof

3 maanden geleden

Reactie op MaraDinne

Bij de hema hebben ze een soort snowboots sloffen van Nijntje, ik kan ze al ...
Die heb ik toevallig gister nog gekocht! Ze waren afgeprijsd want de zwemkleding hangt alweer in de winkel 🤭

3 maanden geleden

Ze raadde aan om pas schoenen te halen als ze pas echt goed stevig lopen

3 maanden geleden

Reactie op Tijdvoordetweede

Die heb ik toevallig gister nog gekocht! Ze waren afgeprijsd want de zwemkl ...
Ja leuk he! Ik heb ze gekocht voor op de fiets. Lekker warm en waterdicht 🥰
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 maanden geleden

Reactie op MaraDinne

Ja leuk he! Ik heb ze gekocht voor op de fiets. Lekker warm en waterdicht � ...
Ja! Haha ik om precies dezelfde reden. Wij hebben net het fietszitje gemonteerd en ik kijk er zo naar uit om te gaan fietsen 🥰. Vraagje: trek jij je kindje dan bijvoorbeeld een berenpakje aan of meer een waterdicht pak? Ik twijfel enorm vanwege de kou 🙈

3 maanden geleden

Ik heb inderdaad sneeuwslofjes gevonden en gekocht!

3 maanden geleden

Reactie op Tijdvoordetweede

Ja! Haha ik om precies dezelfde reden. Wij hebben net het fietszitje gemont ...
Ik had hem een extra joggingbroek aangetrokken en zijn jas. Berenpakje leek me te warm voor onder zijn jas..