8 Reacties

3 maanden geleden

Wij gaven het met de y-speen ban Dr. Browns. Dat ging erg goed, speenmaat 3 lukte hier ook niet.

3 maanden geleden

Je kan evt vragen aan je apotheek of omeprazol drank leverbaar is. Is een stuk makkelijker ipv dat rommelen met aanlengen. Dat kan je volgens mij gewoon met een lepeltje geven. Zou eerst aan apotheek vragen voordat je de arts het recept laat aanpassen. Veel medicijnen voor kinderen zijn slecht leverbaar, dus misschien dat je daarom zakjes granulaat hebt gekregen..

3 maanden geleden

Met een doseerspuitje, na een paar keer geven zijn ze daar zo aan gewend

3 maanden geleden

Speen kapot geknipt. Daarin het spuitje en zo zuigt mijn dochtertje het er zo uit

3 maanden geleden

Reactie op Anoukxx

Met een doseerspuitje, na een paar keer geven zijn ze daar zo aan gewend
Dit deden wij ook! Kan je halen bij de apotheek. Zijn ook ideaal voor hoestdrank als ze straks ouder zijn.

3 maanden geleden

Met een spuitje idd en dan minimaal water toevoegen. (5ml) Ze kijkt normaal geen tv maar voor afleiding tijdens het toedienen werkte het wel fijn. En als ik over haar neusje aaide dan slikte ze het door.

3 maanden geleden

Ik meng het nu in een bakje en trek het daarna op met het spuitje! Mengen jullie het ook eerst in een bakje of doen jullie het direct in het spuitje?

3 maanden geleden

Reactie op YE93

Ik meng het nu in een bakje en trek het daarna op met het spuitje! Mengen j ...
Hoe bedoel je? Het poeder kan je niet optrekken met een spuitje toch? 😅 Ik verdeel het zakje over twee van deze potjes dan kom je precies bij de onderste rand. En daar voeg ik met het spuitje 5 ml water aan toe. Dan men ik ik het met de achterkant van een thee lepel, en trek ik de vloeistof weer op met het spuitje.