12 Reacties

10 dagen geleden

Owja en ze spuugt ook deheletijd haar speentje uit terwijl ze dat normaal nooit deed

10 dagen geleden

Hoe is het in haar mondje? Zie je al tekenen van tandjes? Dat doet best pijn en het irriteert de hele tijd.

10 dagen geleden

Kunnen ook tandjes zijn. Zie of voel je wat in het mondje? Bij ons meisje is nu het eerste tandje bijna door (voel 3 scherpe puntjes en zie het randje zitten), en het tweede tandje ernaast irriteert ook. Ze vindt liggen daardoor ook echt niet fijn nu. Is even doorbijten helaas. Zodra het tandje echt door is, is het vaak weer over.

10 dagen geleden

Reactie op Slineena89

Hoe is het in haar mondje? Zie je al tekenen van tandjes? Dat doet best pij ...
Ik zie en voel niks maar ze kwijlt wel heel veel en ook constant haar handen in haar mond maar denk niet door tanden.. hoe weet ik of het tandjes zijn?

10 dagen geleden

Ze is 19 weken, is dat niet te vroeg voor tandjes?

10 dagen geleden

Reactie op Bloemetje19

Ze is 19 weken, is dat niet te vroeg voor tandjes?
Mijn dochter is vandaag 10 weken, eerste tandje is sinds afgelopen week zichtbaar. Echt al een wit puntje door het tandvlees gekomen. Dus nee, het is niet te vroeg馃槈

10 dagen geleden

Hey! Geen tips helaas. Hier precies hetzelfde. Wij hebben het hele weekend rondjes gereden voor de dutjes 馃槥 Niks anders werkt. Ze viel prima zelfstandig in slaap maar sinds vorige week niet meer. Vanochtend wel weer, vanmiddag niet, maar hopelijk weer een stijgende lijn. Ze is ook 19 weken. Pittig 馃槝

10 dagen geleden

Reactie op Hjc29

Hey! Geen tips helaas. Hier precies hetzelfde. Wij hebben het hele weekend ...
Echt pittig, hoop dat het zsm weer beter gaat bij ons!

10 dagen geleden

Reactie op Bloemetje19

Ze is 19 weken, is dat niet te vroeg voor tandjes?
Onze zoon is vandaag 20 weken en ondertussen komt het 6e tandje al door馃き Wij kwamen er bij het eerste tandje achter toen hij ook continue op onze vingers wilde bijten en daarbij een klein scherp puntje voelde.

10 dagen geleden

https://www.tiktok.com/@kydkyronashville/video/7275765428977192234 Dit werkt bij mij meestal, gelijk een goede workout 馃槄 Hopelijk gaat het slapen snel weer beter, succes!!

10 dagen geleden

In de maxicosi leggen. En dan met je voet heen en weer wiebelen. Als ze slaapt in bed leggen. Hier werkt het .:) succes

10 dagen geleden

Bij mij helpt rondjes lopen en voor hem zingen duurt soms fftjes maar daarna slaapt ie heerlijk馃槆