13 Reacties
4 maanden geleden
Hier net zo.. dus laat ik haar ook wel in de draagdoek slapen of in de wandelwagen. Buiten of in de draagdoek slaapt ze langer. Als er maar genoeg geslapen wordt, slapen in het bedje komt nog wel.
4 maanden geleden
Hoii ik doe de slaapcursus van liefde van een moeder, voor hetzelfde "probleem". En hierin vertelde ze dat dutjes van 20-40 min. heel normaal zijn! Want dutjes zijn om de dag door te komen
En niet om bij te tanken zoals de nacht. Dit was voor mij echt een openbaring!
Ze geeft nog veel meer informatie die de westerse standaarden doorbreken op basis van onderzoek. Echt een aanrader!
4 maanden geleden
Reactie op MamaDemi
Hoii ik doe de slaapcursus van liefde van een moeder, voor hetzelfde "probl ...
Interessant! En welke wakkertijden worden daar dan overdag aangeraden? Ook tussen de 1 en 1,5u?
4 maanden geleden
Reactie op MamaDemi
Geen! Kijken naar je kindje en niet op schema. Slapen in verbinding gaat he ...
Interessant zeg! Daar ga ik me eens in verdiepen. Ik heb zelf ook het gevoel dat mijn dochter van net 3 mnd niet strak in de wakkertijden past en de ene keer 1u ertussen nodig heeft en een ander moment bijv 2,5u.
4 maanden geleden
Reactie op Mghvanmulken
Interessant zeg! Daar ga ik me eens in verdiepen. Ik heb zelf ook het gevoe ...
Dat heeft mijn dochtertje ook. In de ochtend snel moe en einde van de dag slaapt ze korter, maar kan ze langer wakker zijn
4 maanden geleden
Reactie op kleindotje
Dat heeft mijn dochtertje ook. In de ochtend snel moe en einde van de dag s ...
Ja is best moeilijk he, ik heb er nog eentje van 3 rondlopen dus dan wil ik de tijd weleens uit het oog verliezen
4 maanden geleden
Reactie op Mghvanmulken
Ja is best moeilijk he, ik heb er nog eentje van 3 rondlopen dus dan wil i ...
Ja vind het sowieso lastig dat ze zo kort slapen met een peuter erbij haha. Heb soms echt het gevoel dat hem te weinig aandacht kan geven, omdat ik de hele dag aan het voeden/verschonen/eten/in slaap aan het brengen ben. Houd me maar voor ogen dat het over een tijdje beter gaat ☺️
4 maanden geleden
Reactie op kleindotje
Ja vind het sowieso lastig dat ze zo kort slapen met een peuter erbij haha. ...
Ja precies hetzelfde gevoel maar zal idd beter worden, ook als er straks meer ritme is qua werken, opvang etc
4 maanden geleden
Het komt vanzelf! Onze dochter heeft tot 12 weken overdag in de wagen geslapen.
Sinds deze week doet ze opeens 2 dutjes overdag boven op haar kamertje.
Als ze een slaapsignaal geeft dan ga ik naar boven, slaapzakje aan, gordijnen dicht, knuffelen tot ze slaperig is en dan in bed leggen.
Blijven herhalen, herhalen en herhalen! Het komt echt goed🙏🏻