7 Reacties
één maand geleden
Ik lees mee. Hier hetzelfde (5.5mnd).. Nu werd hij afgelopen week ook plotseling steeds wakker midden in de nacht (nachten altijd doorgeslapen). Nu geef ik savonds voor het slapen gaan fles (bv), pap (rijstemeel) en dan breng ik hem in slaap aan de borst.. met een beetje geluk kan ik hem wegleggen in z'n bedje.. met een beetje pech (9/10x) wordt het huilen en wakker.. waardoor ik hem toch weer bij mij neem, hier slaapt hij goed en afgelopen nacht zelfs van 2230 tot 0930.. het zal een fase zijn dat ze geborgenheid nodig hebben, liefst heeft hij ook contact en anders kruipt hij snachts wel tegen een van ons aan.. zal allemaal wel met sprong 5 / slaapregressie te maken hebben.. ben alleen onwijs bang dat ik hem verpest door hem bij mij in bed te nemen..
één maand geleden
Hier hetzelfde. Dochter van 9 april (bijna 6mnd). Zeker 3 weken elke nacht om de zoveel uur wakker. Opgegeven na een tijdje nauwelijks nachtrust en dus weer in de cosleeper gelegd. Dan was er geen enkel probleem en sliep ze makkelijk van 19.00 tot 07.00. Ze had ons nodig bij haar in de buurt. Sinds een week weer in haar eigen bedje en nu gaat het weer hartstikke goed. Soms even wakker, maar valt vaak zelf weer in slaap. Hopelijk is het een fase geweest.
één maand geleden
Hier ook hetzelfde probleem en zoals hier onder ook al gezegd is uit gemakzucht slapen we tegenwoordig samen en open bar in de nacht. De strijd opgeven na meer dan 6 weken