35 Reacties
4 maanden geleden
Toen ik over moest gaan van bv naar kolfen en fles hielp alleen de speentjes van MAM. Want het heeft een fijne vorm waardoor mijn dochter er makkelijker aan kon zuigen. Miss dat je alleen het speentje van MAM probeert
4 maanden geleden
Reactie op Rob_in
Nee hiervoor nooit de fles gepakt… Maar de tips die jij nu zegt ga ik ook p ...
Echt even verwarmen nog zou ik proberen!! Mijn eerste weigerde ook de fles, deed het hetzelfde als jij; kolven en dan direct geven. Toen een dag had ik gekolfd maar kwam er iets tussen waardoor ik het niet direct kon geven. Toen heb ik het even moeten opwarmen,… ze dronk direct de hele fles leeg 😅
Wie weet werkt het bij jou ook zo ☺️ proberen waard!
Verder zei het CB mij me vooral niet te druk te maken. Mochten ze de fles blijven weigeren, kunnen ze op het kdv best zonder/met minder melk, ze halen dat dan in de avond/nacht in. Ook kan je de melk in een cupje geven; of met een lepeltje; eventueel beetje verdikken,..
Maar eerst die fles maar proberen. Succes! Bij mij pakte ze hem opeens, hoop voor je dat het goed komt!
4 maanden geleden
Hee dames, ik wil degene die de tip hebben gegeven van de Lansinoh fles zooooo erg bedanken!! Ons meisje pakte de fles 2 weken geleden ineens niet meer, en we waren al 10 dagen alles aan t proberen maar niks hielp echt. Na dit gister gelezen te hebben, hebben we meteen de fles besteld, vandaag geprobeerd en al de 2e keer pakt ze m meteen !! En daarna ook, ze slobbert zo alles lekker weg 😂 Dus zou iedereen met een kleine weigeraar toch echt die fles aanraden (ook wij al veel geld kwijt aan verschillende flessen en spenen, maar dit was t dus wel waard 🥰)
4 maanden geleden
Reactie op Milfluencer
Hee dames, ik wil degene die de tip hebben gegeven van de Lansinoh fles zoo ...
Helaas deed het hier niets....
4 maanden geleden
Reactie op Carapetita
Helaas deed het hier niets....
Ah shit wat balen :(
4 maanden geleden
Reactie op MerlevB
Bij ons heeft ze een tijdje de fles gepakt maar daarna ineens niet meer. Wa ...
Oeh goeie die ga ik ook proberen!
Onze dochter pakte eerst prima de fles maar nu opeens niet meer, soms sabbelt ze er alleen maar een beetje aan en trekt dan een heel vies gezicht (zit wel vers afgekolfde melk in) maar afgelopen twee dagen gaat de gewoon keihard huilen bij het aanbieden van de fles en drinkt geen druppel, wel uit de borst daarna natuurlijk…
Weet iemand of het averechts werkt om dan daarna wel de borst aan te bieden? Of is het slimmer om een tijdje te wachten omdat ze anders een associatie gaat aanmaken oid? Vindt het ook zo zielig om langer te wachten want ze huilt dan al wel echt
4 maanden geleden
Nou even een update: gister is er een lactatiekundige langs geweest om mee te kijken. Zij kon duidelijk zien dat Kez het hele idee van een fles/speen gewoon niet snapt.
Op advies heb ik toch maar de Lansinoh fles gekocht.
Haar tip was om dan recht op therapeutisch, ( dus dat deed ik al goed☺️ ) de fles te geven en haar ondertussen afleiding te geven. Dus in de wipstoel voor de tv vanmorgen de fles gegeven en het werkt!!! Zo trots op mijn meisje🥰🥰🥰
3 maanden geleden
Reactie op Rob_in
Nou even een update: gister is er een lactatiekundige langs geweest om mee ...
Echt waar??? Wat knap zeg. Hier helaas nog niet echt
3 maanden geleden
Reactie op Rob_in
Nou even een update: gister is er een lactatiekundige langs geweest om mee ...
Heeel fijn zeg!!
Hier ook helaas nog niet… lansinoh fles pakt ze ook niet en we zijn toch echt al een paar weken aan het proberen. Eerst pakte ze de fles prima.. maandag moet ik alweer werken dus dat wordt spannend… mocht iemand nog andere gouden tips hebben?
3 maanden geleden
Reactie op ninasophiaaa
Heeel fijn zeg!!
Hier ook helaas nog niet… lansinoh fles pakt ze ook niet ...
Wat ik doe is de fles+ inhoud extra opwarmen. De speen is dan warm en melk net wat warmer dan dat het uit de borst komt. Mijn lactatiekundige gaf de tip om afleiding aan te bieden tijdens het drinken. Ik doe haar in de wiegstoel/wipper en zet babytv aan. Wellicht dat het helpt?