14 Reacties

6 dagen geleden

Ik geef bv. En mijn zoon slaapt vaak van 7 tot 7 of 8 tot 8 ongeveer en komt vaak in de nacht wel, maar soms na 4 uur en soms na 8 uur slaap. Dus echt gewenning is het niet, in de nacht willen drinken is eigenlijk heel normaal baby gedrag.

6 dagen geleden

Hier open melk bar. Het is heel verschillend. Soms drinkt ze wel eens 7 keer per nacht. En soms maar twee keer. Ik geef borstvoeding

6 dagen geleden

Ik geef bv en mijn zoontje komt minimaal 2 & soms 4x ‘s nachts.. hij is van 04/04. Het is niet anders momenteel en ik houd in mn achterhoofd dat het ooit echt anders zal worden

6 dagen geleden

Ik zou willen dat onze dochter nog maar 1x kwam voor een voeding. Hier is het ook vaak nog wel 2, 3x

6 dagen geleden

Hier van begin april en nog steeds één nachtvoeding snachts, is echt heel normaal baby gedrag. Accepteren maakt het een stuk makkelijker :)

6 dagen geleden

Hier een meisje van 13-4 en nog 1-4 voedingen per nacht. Verschilt heel erg! Je moet natuurlijk eerst zeker weten dat ze genoeg binnen krijgt overdag. Bij ons zoontje 2 jaar geleden was dat zo en hij was bovengemiddeld zwaar&groot. Toen zijn we de fles 's nachts gaan verdunnen. I.p.v. bijv 90ml+3schepjes deden we 90ml+2schepjes. Na 3 nachten 60ml+1schepje. En binnen no time was hij van de fles af. Moesten we wel tijdelijk vaker eruit voor de speen, maar vanaf 7 maanden sliep hij het klokje rond. Nu een klein meisje die overdag te weinig drinkt, dus ik ga nog zeker niet afbouwen 's nachts! En ik probeer er ook wel van te genieten, want toen ons zoontje ging doorslapen miste ik de nachtvoedingen 🤣

6 dagen geleden

Hier een meisje van 21 weken die nog 2 keer in de nacht drinkt. Ze wilt geen speen en blijft huilen als ze niks krijgt

6 dagen geleden

Hee hier een meisje van 2 mei ik geef de laatste fles rond half 11/11 uur van 210+7 drinkt ze niet altijd leeg maar ze word eigenlijk nooit voor 7:30 wakker

6 dagen geleden

Hier 24 weken. Drinkt overdag 5x180 en vaak snachts ook nog een keer 90. Het is wat het is. Ze heeft het nodig dus ze krijgt het. Als ze er geen behoefte aan hebben worden ze niet wakker denk ik altijd maar. Daarnaast kan het best dat het geen honger is, maar dan is het ‘mama honger’ en zoeken ze (bvb door grote ontwikkelingen) de geborgenheid door snachts te willen drinken. Ik denk dat je baby echt te vroeg is om hier nu al vanaf te komen, maar dat is mijn mening. Lekker accepteren en erin mee gaan. Geeft iedereen de meeste rust. En als blijkt dat je t toch gewenning hebt laten worden kan je het ook altijd weer afleren denk ik dan..

6 dagen geleden

Wat een blessing dat je pas om 4 á 5 uur weer hoeft. Ik teken er voor. Ik zou vooral afwachten tot betere tijden en ondertussen kijken hoe jij zelf aan meer rust/slaap toekomt.

6 dagen geleden

Reactie op Rosanne1992

Hee hier een meisje van 2 mei ik geef de laatste fles rond half 11/11 uur ...
Mag ik vragen wat haar gewicht is en wat voor flesjes ze over de dag krijgt?

6 dagen geleden

Onze zoon van 29/3 wordt in de nacht ook elke 2,3,4 uur wakker, ik geef bv. Wat eerder is gezegd sluit ik me bij aan . Normaal baby gedrag, accepteren maakt het makkelijker, mama-honger kan het ook zijn. Ik ga eerder naar bed zodat ik toch aan wat meer slaap kom.

6 dagen geleden

1 flesje per nacht, lekker. Hier nog 1-2flesjes, maar daarbuiten vaak ook nog wel 2x zomaar wakker waardoor ik vaak samen met haar ga slapen omdat ze anders niet gaat slapen😂.

6 dagen geleden

Ja 1 of 2 in combi bv, ben zo moe🥹