56 Reacties

25 dagen geleden

Ons zoontje van 20 weken doet dit ook bijna altijd! Vaak iedere 3 uur ongeveer, heel soms 4 & Max 5 ertussen snachts maar dan is dat al een wonder. Ik geef ook volledig borstvoeding live. Ik weet dat het met bv ook redelijk normaal is dat ze dit doen. Ik geef hem half slapend eten en hij valt ook meteen weer in slaap dus vind het zelf niet zo heel erg.

25 dagen geleden

24 weken en elke 3 uur

25 dagen geleden

Jepp bij mij ook om de 3 uur. Ik geef ook BV. Hij is nu precies 18 weken. Ik heb meer de gedachte dat hij het gewoon nodig heeft. Zelfs als ik hem overdag meer voedt komt hij alsnog in de nacht om de 3 uur. Ik blijf gewoon zo door gaan totdat hij zelf doorslaapt. 😅

25 dagen geleden

Overdag met moeite 3

25 dagen geleden

Hier ook een kindje dat er maximaal 3u tussen laat tijdens de nachtvoedingen (bv). De laatste 1,5week is dit ieder uur🫠, soms een paar slokjes en soms een volledige voeding. Hij is zich druk aan het ontwikkelen, ik zie duidelijke samenhang met onrustiger slapen en vaker willen drinken. We slapen samen (bedsharing), waardoor ik er niet zo veel ‘last’ van ervaar. Ik denk dat kindjes die ‘s nachts nog wakker worden voor een voeding eerder regel dan uitzondering zijn.

25 dagen geleden

Reactie op Ellebel90

Hier ook een kindje dat er maximaal 3u tussen laat tijdens de nachtvoedinge ...
Hij wilt ‘s nachts trouwens ook geen fopspeen, alleen de borst. Overdag wel

25 dagen geleden

20 weken en elke 2u max.

25 dagen geleden

Hartstikke normaal hoor! Ik vind eerder 12uur doorslapen voor een baby best abnormaal 😅

25 dagen geleden

Mijn baby van 15 weken komt ook nog om de 3 uur en soms zelfs korter. Ook bv!

25 dagen geleden

Hier ooook! Sinds 1.5 week gestopt met bv. Ook met kv doet ze dit. Is nu bijna 20 weken. Overdag krijgt ze om de 2uur een fles van 120. Ze wilt niet meer drinken per keer anders alleen maar spugen.

25 dagen geleden

Hier ook! Overdag om de 3/3.5 uur. ‘s Avonds slaapt hij eerst van ongeveer 19:00 tot 01:00 maar daarna komt hij weer om de 3 uur 😅

25 dagen geleden

16 weken en 2,5 a 3 uur overdag. De nachten gingen iets beter, maar zijn nu ook weer iedere 2,5 a 3 uur.

25 dagen geleden

Flesvoeding hier, komt elke 4u. Ook snachts. Nu met de regressie vaker maar slaapt ze zonder flesje nog even door bij mij in bed. Helaas sliep ze niet ineens langer toen ik van bv (wel gekolfd) naar flesvoeding ging😂

25 dagen geleden

Hier nog een geluid van ouders waar het niet zo is, die nacht doorslapen 😬 mijn dochter is 20 weken en dronk tot deze week ook weer om de 2/3u nachtvoedingen aan de borst. Nu al een paar nachten weer 4u ertussen. Ze ging heel hard deze weken en rolt sinds een paar dagen en de meeste onrust die daar aan vooraf ging is nu voorbij. Merk dan ook dat slapen weer rustiger gaat. We hebben geprobeerd flesjes afgekolfde melk te geven voor het slapen met een grotere hoeveelheid maar daar sliep ze niet langer door. Scheelt wel dat mijn vriend haar naast mij neerlegt als ie hoort dat ze wil drinken en ook weer na een tijdje dan terug legt in de co sleeper, soms slaap ik half door die hele voeding heen 😅

25 dagen geleden

Ja hoor hier ook! Mijn kleintje is net 4 maanden en ik ben blij als ze er 3 uur tussen laat snachts

25 dagen geleden

Hier een dochter van 18 weken en komt overdag iedere 2 tot 3 uur. Snachts laat ze er iets langer tussen, dan komt ze iedere 4 uur ongeveer. Ook volledig borstvoeding

25 dagen geleden

Elke 2 uur stipt 🧟‍♀️ en ze is van 26-04

25 dagen geleden

Reactie op Maddie11

Elke 2 uur stipt 🧟‍♀️ en ze is van 26-04
Dit heb ik nu ook vannacht. Iedere 2 uur. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Hij is van 30-04.

25 dagen geleden

Hier ook elke 3 uur en geef bv. Hij sliep eerst zo goed van 9-5 ( daar waren we heel blij mee) maar sinds week 15 tot nu week 20 om de drie uur weer voeden. Dacht slaapregressie maar blijft nu wel duren.

25 dagen geleden

Hier ook 17 weken en iedere 3 uur een voeding, live bv. Ben ook alweer een aantal weken aan het werk. Op de een of andere manier weet ze het ook altijd zo te timen dat ze een halfuur voor m'n wekker komt...