11 Reacties
4 maanden geleden
Hier ook helaas, dus lees graag mee voor tips. Mijn zoontje meld zich s nachts ook gewoon om de 3 uur… dus weinig slapen voor ons helaas. Laatste fles komt op 20:30 vaak uit dus red het nooit de nacht daarop. Soms geven we dan rond half 12-12u nog een extra fles (hij krijgt 150cc+5 en is 5kg) en dan red hij het tot 4 u ongeveer en als we hem laten liggen na 20;30 dan komt hij om 1u.. Zijn honger is niet te stillen lijkt wel en word steeds slechter een slaper.. we hebben al van alles geprobeerd (inbakeren, white noise, bedritueel, speen, etc.)
4 maanden geleden
Ik geef bewust om de drie uur voeding overdag. Zelf wil ik ook echt elke drie uur wel wat drinken en dan hoef ik niet zulke idioot grote flessen te geven. Wij geven 120 elke drie uur, maagje is ook nog zo klein nu. ‘s nachts ook gwn fles om 23uur en dan rond 3uur en dan weer half 7.
4 maanden geleden
Maar om 19u een fles en dan pas melden om 3 a 4 uur 's nachts is toch geweldig? Ik zou haar laten slapen. Ze zit waarschijnlijk in een diepe slaap, waarin je haar eigenlijk 'stoort'.
4 maanden geleden
Reactie op Michelles22
Maar om 19u een fles en dan pas melden om 3 a 4 uur 's nachts is toch gewel ...
Dit inderdaad! Denk dat er veel jaloers zijn op deze nachten (ik ook!). Als een droomvoeding om 23.00 oid niet lukt dan gewoon lekker laten slapen. Het wordt vanzelf later en later. Accepteren en blij zijn met de lange ruk die ze al maakt ;)
4 maanden geleden
Persoonlijk zou ik je kindje volgen. Niet alles is maakbaar, doorslapen komt echt later nog wel ;)
4 maanden geleden
Reactie op Michelles22
Maar om 19u een fles en dan pas melden om 3 a 4 uur 's nachts is toch gewel ...
Ja dit zou ik ook zo laten! Zelf lekker op tijd naar bed en 1x 's nachts eruit, dikke prima.
Bij mijn vorige zoontje hebben we dit ook vrij snel zo gedaan, was bijna niet wakker te krijgen voor een late fles, en bleef daarna elke 3 uur komen. Toen geaccepteerd, na 19u lekker laten slapen en met de week kwam er vanzelf een half uurtje bij, totdat hij van 19 tot 7u sliep bij 16 weken ongeveer.
4 maanden geleden
Laten gaan, onze zoon krijgt ook vaak tussen 18.30&19.30 de fles en slaapt dan tot 03.00. Of ik nu later de fles geef op de avond maakt niks hij komt om 03.00. Blijkbaar hebben ze echt even op dat moment een flesje nodig
4 maanden geleden
Dankjulliewel voor alle reacties 😊 ik weet dat we niet de enige zijn maar was toch heel benieuwd hoe jullie het doen 🥰 ik laat haar gewoon lekker doorslapen en zie in de loop vd tijd wel hoe ze het gaat doen!