10 Reacties

11 dagen geleden

Heel herkenbaar! En vooral in de nacht is het hier merkbaar… persen, kreunen, scheetjes laten! Vaak onrustig daardoor ook

11 dagen geleden

Helaas hetzelfde. Soms gaat het erg goed en poept ze goed en soms heeft ze opeens weer erge krampjes en poept ze niet goed. Wij gebruiken wel infacol en dat lijkt wel wat te helpen gelukkig. Vaak is het idd snachts of sochtends vroeg en dan moeten we het echt wegmasseren of net de beentjes fietsen bijv , wat ikzelf best pittig vind zeker met een peuter die ook gewoon vroeg weer naast je bed staat en een baby die veel komt in de nacht (slaapregressie?). Ben je al begonnen met oefenhapjes? Dat hielp hier ook niet zo mee, ondanks dat ze er verder zo aan toe is 😅 Hopelijk snel over hè, het is ook gewoon zo sneu voor je kindje🥹

11 dagen geleden

Bij ons ook! De ene keer gaat het goed, andere keer weer niet. Vooral als ze de dag ervoor niet gepoept heeft. Vannacht ook vanaf 5 uur steeds huilen, over strekken en veel scheetjes. Ik heb een paar weken probiotica druppels gegeven en voor m’n gevoel werd het daar beter en ontlastingspatroon er regelmatiger van, gaan we toch maar weer mee beginnen

9 dagen geleden

Ik vind het zo fijn dat deze topic is geopend. Mijn baby heeft er ook nog met regelmaat last van. Ook vooral wanneer hij niet gepoept heeft. Vandaag was het opnieuw oncomfortabel voor hem ondanks zijn vrolijke momenten was hij enorm aan het overstrekken en erg prikkelbaar(zelfs met optillen gooit hij zijn armen en hoofd naar achter). Ik heb opnieuw maar weer een afspraak gemaakt bij de osteopaat. Wij waren een paar weken geleden begonnen met het geven van hapjes maar dit ging niet goed (uiteindelijk zaten we op de spoedeisendehulp). Het opnieuw starten met hapjes vind ik ook zooooo spannend.

9 dagen geleden

Reactie op Joyyyyy

Ik vind het zo fijn dat deze topic is geopend. Mijn baby heeft er ook nog m ...
Sinds een week overstrekt hij enorm vaak.

9 dagen geleden

De darmen rijpen tot 6 maanden na de geboorte door. Tot die tijd kan je krampjes verwachten helaas

8 dagen geleden

Reactie op jvdp24

Bij ons ook! De ene keer gaat het goed, andere keer weer niet. Vooral als z ...
Hier nu idd ook weer wakker want gisteren niet gepoept. Welke probiotica gaf je? Ik ga dat toch ook maar eens een kans geven

8 dagen geleden

Reactie op CRMN•

Hier nu idd ook weer wakker want gisteren niet gepoept. Welke probiotica ga ...
Ja precies, daar ligt het hier ook aan volgens mij. Wij hebben die van Laveen, zonder onnodige ‘troep’ verder. Het is wel aan te raden om langzaam met de hoeveelheid druppels op te bouwen omdat ze anders nog meer kramp kunnen krijgen eerst. Ik ben begonnen met 1-2 druppels per dag en als dat geen klachten gaf, de volgende dag eentje meer

8 dagen geleden

Mijn baby’tje heeft ook nog last van krampjes. Vooral ‘s nachts… wordt hij ook onrustig van als hij slaapt.

8 dagen geleden

Ons meisje heeft er ook nog steeds geregeld last van. Laatst bij de ha geweest omdat haar ontlasting veel slijm bevatte. Huisarts vertelde me dat je soms pech hebt, het ene kind slaapt slecht, een ander drinkt slecht, het andere kind heeft langer last van krampjes. Ook als je met oefenhapjes gaat beginnen kan dat weer reactie geven.. ik hoop met je mee dat het na 6 mnd over is 🙌🏼