7 Reacties
3 maanden geleden
Ze kunnen met het nunki lakentje wel nog met hun handjes bij hun gezicht maar het geeft meer rust. Ik ben er fan van.
3 maanden geleden
Hier ook grote fan. Mijn zoontje is ook heel druk met z’n handen maar zeker als hij een slaapzakje heeft met mouwen eraan laat hij z’n armen regelmatig onder het lakentje liggen. Ook vaak erboven. Helaas zijn alle slaapjes hier ook kort, is ook een beetje de aard van het beestje denk ik..
3 maanden geleden
Hier ook goede ervaringen ermee. Zeker de nachten is ze gewoon een stuk rustiger. Dat koppelen van die slaapcyclussen doe je er niet mee maar het lakentje geeft wel een bepaald gevoel van geborgenheid en rust.
Enige nadeel, met het bed verschonen moet je dat lakentje er weer afhalen en ik vind t zo een gedoe met eromheen doen. Soms lukt t om t lakentje te laten zitten en hoeslakens te wisselen maar dat wil je natuurlijk niet altijd.
3 maanden geleden
Hee dames, kan hij bij het nunki lakentje wel rollen als hij dat zou willen? En ook weer terug? Of is de druk daarvoor te strak? Gister avond minder strak ingebakerd wegens warmte, trof ik hem net met z’n armpjes los (logisch door minder strak bakeren) maar wel op z’n zij! Ik schrok er een beetje van. Nu vind ik het heel eng om hem in te bakeren. Legde hem net weg zonder inbaker maar gelijk die armpjes gestrekt en schrikkerig. Toch maar weer ingebakerd.. maar denk dat hij doe is aan een volgende stap