12 Reacties

10 dagen geleden

Volg

10 dagen geleden

Wij zijn wel overgestapt van nutrilon naar Hipp, ongeveer 2 maanden geleden. Flessen gaan supermakkelijk leeg, hij vindt het heerlijk. Het is lichter en lijkt ook lichter verteerbaar dan nutrilon. Hij komt ook rond de 4 uur. Soms 3,5 soms 4,5. Rond 19:30 uur laatste fles en daarna slapen tot 7:30 uur. Dus hij is zeker lang verzadigd erdoor ! Moet jouw kleintje misschien nog een beetje wennen? Wij hebben de onze laten wennen door eerst de helft van de fles te mengen met Hipp.

10 dagen geleden

Wij gingen vanaf week 8 over naar hipp. Ik merkte dat hij heel ander ontlastig kreeg ervan. Door nutrilon kreeg hij echt diarree. En met hipp had die veel meer vastig/smeuïge 💩.

10 dagen geleden

Wat zou de reden zijn om over te stappen naar hipp? Omdat hipp bio is en minder toevoegingen bevat? Ik denk er zelf ook aan om hipp aan te bieden en misschien wel geitenmelk van hipp

10 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Wat zou de reden zijn om over te stappen naar hipp? Omdat hipp bio is en mi ...
Hier nu van de Hipp geitenmelk naar de "gewone hipp 1". Kan alleen maar positief zijn over de geitenmelk. Onze zoon kreeg moeite met ontlasting vrij snel na de geboorte, over op geitenmelk en probleem was verholpen. Nu proberen we de gewone Hipp omdat hij nu 5 maanden is en dit toch goedkoper is.

10 dagen geleden

Reactie op SAY

Wij gingen vanaf week 8 over naar hipp. Ik merkte dat hij heel ander ontlas ...
Ja hier ook!

10 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Wat zou de reden zijn om over te stappen naar hipp? Omdat hipp bio is en mi ...
Bij mij vooral omdat iedereen in mn omgeving hipp gebruikt, iedereen vond het raar dat ik nutrilon gaf. Toen ben ik zelf ook research gaan doen en zag alleen maar positieve dingen over hipp. Ook omdat het biologisch is natuurlijk en daarnaast zit er in nutrilon meer suiker? Heel apart. Ik ben echt tevreden. Ben nu een week overgestapt, ze spuugt bijna nooit meer, voorheen echt na elke fles. Ze slaapt beter, zit langer vol, veel vrolijker en idd zoals eerder gezegd haar ontlasting is veel normaler en ook echt iedere dag terwijl het meestal 1x in de 3 dagen was.

10 dagen geleden

Reactie op Bloemetje19

Bij mij vooral omdat iedereen in mn omgeving hipp gebruikt, iedereen vond h ...
Mooie verbetering! Geef je geiten of koemelk van hipp?

10 dagen geleden

Reactie op E12

Hier nu van de Hipp geitenmelk naar de "gewone hipp 1". Kan alleen maar p ...
Wat goed! Had je het idee dat je zoontje verzadigd was met de geitenmelk van hipp?

10 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Mooie verbetering! Geef je geiten of koemelk van hipp?
Gewoon de koemelk!

9 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Wat goed! Had je het idee dat je zoontje verzadigd was met de geitenmelk va ...
Ja zeker weten was goed verzadigd. Gaf om de 4 u soms 3 u wanneer dit zo uit kwam met slaapjes. Ben nu 2 dagen over op de gewone hipp. Ontlasting lijkt goed te gaan. Dochter ook altijd op de hipp gehad ze reageerde slecht op Nutrilon.