11 Reacties

vorig jaar

Ik gebruik een kitchen aid waterkoker die kan ik op 50 graden instellen en dan nog een beetje gekolfde borstvoeding of koud water erbij. Ik gebruik VOS of acqua panna water uit een glazen fles.

vorig jaar

Ze hebben mij altijd gezegd nooit op te warmen met de schepjes poeder er al in. Dit zou zorgen voor al een soort gisting en dus zorgen voor krampjes.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Als je alleen fles voeding geeft zou ik die baby brezza halen

vorig jaar

Ik heb het eigenlijk nog nooit gekookt 🙈 maar t kan wel helpen tegen krampjes heb ik ooit eens gehoord. Volgens mij is het kraanwater verder veilig en hoef je niet te koken

vorig jaar

En indd geen voeding erin en opwarmen maar eerst het water opwarmen en dan de voeding erin

vorig jaar

Hi, ik heb sinds gisteren pepti. Nu weigert mijn zoon een soort van de fles, ik meng nu met omneo en daardoor drinkt hij wel zo ongeveer 90 van de 120 op. Maar hij krijst het uit tijdens het drinken van de fles… mega onrustig nog erger als met omneo. Hebben jullie kindjes dit ook?

vorig jaar

Wij geven ook de Pepti, warmen water op met de MyBambini flessenwarmer, die stellen we in op 37 graden en dan het aantal schepjes er naderhand bij en rustig roeren.

vorig jaar

Reactie op Joanne1234

Hi, ik heb sinds gisteren pepti. Nu weigert mijn zoon een soort van de fles ...
Ik denk dat hij krijst omdat hij het minder lekker vindt. Het kan niet zijn van buikpijn, aangezien het makkelijker is voor het lichaam. Even wennen hopelijk?

vorig jaar

Reactie op Joanne1234

Hi, ik heb sinds gisteren pepti. Nu weigert mijn zoon een soort van de fles ...
Ik heb geen herkenning hierbij, wij zijn nu langzaam weer omneo aan het toevoegen aan zijn flessen omdat hij geen koemelk allergie heeft, heeft en cb wat erover gezegd?

vorig jaar

Reactie op Kayyl

Ik heb geen herkenning hierbij, wij zijn nu langzaam weer omneo aan het toe ...
Wij zijn ook weer terug bij omneo, hij dronk zo weinig en zag geen verschil. Nu zijn we over de 7 weken heen, en heb ik een veel rustiger kindje, drinkt zn flesjes weer leeg dus helemaal prima. Het zal dan wel geen KMA zijn maar de welbekende krampjes en onrust van de eerste weken ☺️
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Reactie op babyboyben

Ik denk dat hij krijst omdat hij het minder lekker vindt. Het kan niet zijn ...
Dat kan zeker wel. In de pepti zitten verknipte koemelk eiwitten. Dus er kan alsnog een allergie zijn. Maar, het is zo een ellendige zoektocht, zeker op deze jonge leeftijd. Bij de oudste met 10 wkn over gegaan op de pepti. Had een heel ander kind. Hier vanaf week 2 de pepti, vanaf week 6 Nutramigen en vandaag met cb afgesproken nog 2 wkn aan te kijken en anders naar de kinderarts te gaan. Dus buikpijn na pepti kan zeker wel.