19 Reacties
één jaar geleden
Zooo dat lijkt mijn haar wel. Heb je dit 1 keer per dag? Ik heb dit een paar keer per dag. En ben super bang dat het niet stopt. Het duurt al ruim 2 weken bij mij.
één jaar geleden
Ik verloor in het begin van mijn vorige zwangerschap en nu ook best wat haar. Na de eerste paar weken normaliseerde het gelukkig al snel en was het gewoon zoals voor de zwangerschaps. Het is dus voor anderen nooit zichtbaar geweest. Bij mij was het bijkomende voordeel wel dat ik juist na de bevalling 0.0 last heb gehad van haaruitval. Dus ik hoop eigenlijk dat het nu weer hetzelfde gaat!
één jaar geleden
Ik heb dit ook heel erg. Ik ben er sowieso gevoelig. Zo ook na het stoppen met de pil. Nu ik zwanger ben weer, ik had dit met mijn eerste zwangerschap ook. Het is echt hormonaal en daar kan geen vitaminepil tegenop bij mij helaas.. mijn haar is echt aanzienlijk dunner en als ik het niet vast draag, ligt het hele huis onder de haren.
Heel vervelend!
één jaar geleden
Hey ik weet alleen dat je na het douche nooit ja haren moet komen omdat dan de haren juist mee komen alleen met krullend haar is het verstandig om het door tekammen ik heb 4jaar geleden alopecia gehad en na 3 jaar is mijn haar eindelijk gaan groeien nu heb ik ook haar uitval maar ik hou mijn haar altijd in een staart door de haaruitval wilde gewoon mijn verhaal delen merk dat ik dat behoefte aan had 😊
3 maanden geleden
Reactie op Suuuziee
Ik ook na de zwangerschap. Deze foto is van m'n vorige kindje, maar nu is d ...
Ik precies zo 🫠 ik heb bij mijn eerste kindje daarom maar een middenscheiding genomen haha