19 Reacties

één jaar geleden

Moet je van die gummy beertjes halen voor je haar en vitamine d slikkrn

één jaar geleden

Ja ik heb dit helaas ook😪

één jaar geleden

Reactie op corliesj

Moet je van die gummy beertjes halen voor je haar en vitamine d slikkrn
Vitamine d slik ik al! Ivm medicatie die ik slik mag ik geen extra aanvullende preparaten slikken buiten vitamine d en foliumzuur.. 😑

één jaar geleden

Ow ja dat is vervelend

één jaar geleden

Ik verlies ook veel haar opeens

één jaar geleden

Zooo dat lijkt mijn haar wel. Heb je dit 1 keer per dag? Ik heb dit een paar keer per dag. En ben super bang dat het niet stopt. Het duurt al ruim 2 weken bij mij.

één jaar geleden

Ik verloor in het begin van mijn vorige zwangerschap en nu ook best wat haar. Na de eerste paar weken normaliseerde het gelukkig al snel en was het gewoon zoals voor de zwangerschaps. Het is dus voor anderen nooit zichtbaar geweest. Bij mij was het bijkomende voordeel wel dat ik juist na de bevalling 0.0 last heb gehad van haaruitval. Dus ik hoop eigenlijk dat het nu weer hetzelfde gaat!

één jaar geleden

Was gisteren bij m'n kapper en ze ging mn haar eens door en zei. Ben je zwanger? Euh ja. Ja ik zie het aan je haar. Overal korte plukken haar 😅

één jaar geleden

Reactie op WennyPenny

Zooo dat lijkt mijn haar wel. Heb je dit 1 keer per dag? Ik heb dit een paa ...
Ik heb dit nu meerdere malen per dag, dit is na 1x vanochtend, dacht zal eens een foto maken.

één jaar geleden

Ja heb ik ook, maar heb ik altijd aan het einde van de zomer.

één jaar geleden

Ik heb dit ook heel erg. Ik ben er sowieso gevoelig. Zo ook na het stoppen met de pil. Nu ik zwanger ben weer, ik had dit met mijn eerste zwangerschap ook. Het is echt hormonaal en daar kan geen vitaminepil tegenop bij mij helaas.. mijn haar is echt aanzienlijk dunner en als ik het niet vast draag, ligt het hele huis onder de haren. Heel vervelend!

één jaar geleden

Hey ik weet alleen dat je na het douche nooit ja haren moet komen omdat dan de haren juist mee komen alleen met krullend haar is het verstandig om het door tekammen ik heb 4jaar geleden alopecia gehad en na 3 jaar is mijn haar eindelijk gaan groeien nu heb ik ook haar uitval maar ik hou mijn haar altijd in een staart door de haaruitval wilde gewoon mijn verhaal delen merk dat ik dat behoefte aan had 😊

één jaar geleden

Reactie op Wensmama4

Hey ik weet alleen dat je na het douche nooit ja haren moet komen omdat dan ...
Heftig alopecia! 😣 fijn dat het weer is gaan groeien !

3 maanden geleden

Ik heb het nu juist na de zwangerschap! Heel irritant....

3 maanden geleden

Ik ook na de zwangerschap. Deze foto is van m'n vorige kindje, maar nu is dat weer aan de gang. Krijg gewoon mega kale plekken

3 maanden geleden

Jaaa bij m’n dochter heel erg gehad. Ik olie nu 2x in de week mijn haar met rozemarijnolie icm een hoofdhuidmassage. En tot nu toe valt het heeeeel erg mee!

3 maanden geleden

Reactie op Suuuziee

Ik ook na de zwangerschap. Deze foto is van m'n vorige kindje, maar nu is d ...
Ik precies zo 🫠 ik heb bij mijn eerste kindje daarom maar een middenscheiding genomen haha

3 maanden geleden

Ik heb hetzelfde😫 na 3 maanden ineens met bosjes tegelijk uitval, ik hoop echt dat dit binnenkort stopt

één maand geleden

Ja bij mij is het ook nu weer drama! Vraag me af hoe lang dit doorgaat.. Ik houd geen haar op m’n hoofd over dan ben ik bang. Nu al plekken waarbij je zo tegen mijn hoofdhuid aankijkt. 5,5 maand geleden bevallen