29 Reacties

2 jaar geleden

Argan huidolie van holland and barret, is nu in de aanbieding

2 jaar geleden

Bio oil heb ik gebruikt in mn vorige zwangerschap!

2 jaar geleden

Ik gebruik die van Weleda. Vorige keer 2 flesjes van gebruikt voor de hele zwangerschap :)

2 jaar geleden

Ik gebruik huismerk Kruidvat mama care olie, werkt voor mij prima.

2 jaar geleden

Ik vind de zwangerschapsbutter van weleda heel fijn. Hij houdt hem echt heel lang vet en daardoor heb je helemaal geen last van een trekkerig gevoel.

2 jaar geleden

Mama belly crème van de HEMA en de Bio oil. Vorige zwangerschap waren beide super fijn en nu weer 😊

2 jaar geleden

Bio oil!

2 jaar geleden

Naïf heb ik ook en ervaar ook hetzelfde. Nu ook huidolie van rituals echt super fijne olie.

2 jaar geleden

Ik heb zwangerschapsolie van Holland & Barett. Vind het een hele fijn, kalmerende geur. Het zou alleen kunnen dat die niet (overal) meer leverbaar is.

2 jaar geleden

Ik gebruik gewoon babyolie van Zwitsal. Goedkoop en voedt goed!

2 jaar geleden

Ik heb die van weleda! Maar het is wel genetisch bepaald of je het wel of niet krijgt. Smeren is dus fijn om je buik soepel te houden maar gaat de striae niet tegen.

2 jaar geleden

Reactie op Annasophia

Ik heb die van weleda! Maar het is wel genetisch bepaald of je het wel of n ...
Klopt indd. Bij mn eerste echt vanaf het begin 2x per dag gesmeerd, maar vanaf week 32 enorm veel striae gekregen. Ik wist wel dat ik er aanleg voor had. In t eerste trimester toen ook al allemaal striae op mn borsten gekregen. Nu smeer ik dus alleen om het lekker soepel te houden indd, niet meer iedere dag

2 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Klopt indd. Bij mn eerste echt vanaf het begin 2x per dag gesmeerd, maar va ...
Ja precies! Ik smeer vanaf 4 weken al elke dag en nu 2 keer per dag. Op m’n borsten al heel veel striae en begint nu ook wat rond m’n navel..

2 jaar geleden

Misschien heb je hier iets aan: https://sproetonline.nl/striae-striemen/amp/

2 jaar geleden

Reactie op Annasophia

Ik heb die van weleda! Maar het is wel genetisch bepaald of je het wel of n ...
Iknow! Ik heb er alleen onwijs last van zoals in jeuk en trekken Ik moet het echt soepel houden. ☹️

2 jaar geleden

Reactie op Mbv92

Misschien heb je hier iets aan: https://sproetonline.nl/striae-striemen/amp ...
Dankjewel!

2 jaar geleden

De zwangerschap body butter van Weleda. Enige wat de jeuk en trekkende gevoel weg krijgt!

2 jaar geleden

Reactie op Jaimm

Iknow! Ik heb er alleen onwijs last van zoals in jeuk en trekken Ik moet h ...
Ja dan is die van weleda heel fijn!!

2 jaar geleden

Twee absolute favorieten hier na wat verschillende te hebben uitgeprobeerd. - Bio Oil - De Tuinen Zwangerschapsolie Vind beiden een aangename geur (Weleda staat me persoonlijk tegen, te kruidig) ze smeren fijn uit en blijven niet te lang plakkerig.

2 jaar geleden

Ik vind de buikbalsems van Etos en kruidvat zelf ook erg fijn. Ik ben zelf geen fan van olieën, maar heel af en toe gebruik ik ook de bio-oil.