8 Reacties
één maand geleden
Hier ook. Gelukkig begint hij altijd wel te huilen als hij omrolt want hij ligt niet graag op z’n buik. Ik rol hem altijd terug in de hoop dat hij het oppakt. Sinds een dag of 3 rolt hij overdag af en toe terug. Dus het komt vanzelf. Maar die rollen zou ik mee oppassen zelf;lijkt mij juist gevaarlijk. Als zij of de rollen verplaatsen en haar neusje komt er tegenaan..?
één maand geleden
Hier hebben we voor snachts nog een dun lakentje strak over hem heen. Om dus te voorkomen dat hij kan draaien snachts. Zodra hij kan terugdraaien gaat het lakentje weg.
één maand geleden
Ik heb een extra grote slaapzak, de grote flap onderaan steek ik dan onder het matras, nu blijft ze op haar rug slapen. Onze dochter oefent actief zelf in de box met omrollen dus daar hoefde wij niet veel aan mee te helpen. Met 4 maanden kon ze allebei de kanten op. Ze is nu 6 maanden en druk bezig met oefenen voor kruipen🤣
één maand geleden
Hier was het overdag veel spelenderwijs oefenen en toen leerde hij het terugrollen vrij snel. Tot die tijd inderdaad constant terugrollen...
Ik weet niet hoe de handdoek rollen liggen? Zodat ze niet omrolt en met haar gezichtje in de rol terecht komt? Jij kent haar het beste, maar dit is wat in mij opkomt.
één maand geleden
Ons zoontje kon vanad 3,5 maand van rug naar buik, en nog niet terug.. is nu inmiddels 6maanden en kan ein-de-lijk bijna terug rollen 🥳
Wij hebben toen wel gelijk een aerosleep topper en Hoeslaken gekocht, gaf ons een veiliger idee.
De eerste nachten deed ik geen oog dicht, maar toen ik zag dat hij echt z'n hoofdje goed draaide, kreeg ik er vertrouwen in!
één maand geleden
Reactie op Annick33
Ik zou me niet zo'n zorgen maken. Als ze kan rollen, kan ze ook veilig op h ...
Precies wat ik dacht! Die rollen weg halen uit bed en gewoon lekker laten gaan! 😉