9 Reacties

8 maanden geleden

Mijn eerste was bij haar geboorte P7. Allemaal goed gekomen en geen problemen gehad. Ik ben nu van de 20 weken echo P58 naar 30 weken groeiecho P20 gegaan. Nu 2 weken onder controle in het ziekenhuis. De gynaecoloog zegt ook dat we waarschijnlijk gewoon een kleine baby krijgen en er geen zorgen zijn. We maken gewoon geen grote baby's =)

8 maanden geleden

Jep, ni wekelijks controle in het ziekenhuis. Als de groei verder achterblijft dagelijks controle of om de dag. Als ons meisje haar eigen groei volgt dan gaan we mogelijk terug naar de verloskundige en maken we gewoon kleine baby's. Wel spannend

8 maanden geleden

Hier begonnen op P5, ondertussen boven de P10 gelukkig. Maar we blijven onder controle van het ziekenhuis. Vanaf week 20 tot week 30 elke week controle gehad. Omdat het nu al een tijd zo goed gaat, mogen we nu om de 2 weken op controle. Helaas wel bevalling in het ziekenhuis (wilde heel graag thuis bevallen). Ook vanwege het vruchtwater wordt hij ergens tussen 38e en 39e week gehaald. Z’n broer was ook klein (2780 gram met 39+6), dus net als hieronder.. wij maken blijkbaar kleine baby’s!

8 maanden geleden

Senna was P0 en is gehaald met 28 wkn en 790 gram. Ze is nu 5 weken oud en doet het super goed! Het kan ook gewoon een kleintje zijn, hou jezelf daar maar aan vast. Maar ook deze kleintjes worden groot. 💕

4 maanden geleden

Hoe gaat het met al deze baby’s ? Hier geboren met p4 2600 gram en nu 12 weken 4400 gram en 55 cm blijft een kleintje. Maar ik ben zo verliefd😻 !

4 maanden geleden

Reactie op Madoo

Hoe gaat het met al deze baby’s ? Hier geboren met p4 2600 gram en nu 12 we ...
Geboren met 2960 (valt achteraf nog mee), maar wel maar 46 cm. Was vorige week (13 weken) 4714 gram en 57 cm. Doet het verder super goed!

4 maanden geleden

Tijdens de zwangerschap continue op de p3 bij week 35 p5. Ingeleid en met 39+2 bevallen op de p44(!) 3425 gram… wel wat kleine opstart problemen maar gaat nu super lekker 🥰 heerlijk ventje

4 maanden geleden

Hier gaat het heel goed, hij is vanaf dag 1 een heel energiek, alert en vrolijk jongetje. Ik, mijn vriend en dochtertje zijn ook allemaal klein en licht, klein maar fijn past gewoon bij ons gezin! Hij is nu 13 weken en heeft net de 5 kg aangetikt. Al werd hij wel 5 minuten na een volle fles gewogen op het cb en de poepluier na het weeg moment was ook niet mis.. dus in werkelijkheid weegt hij denk ik 4,8/4,9 maar toch🙈. Hij groei perfect op zijn lijntje elke keer net boven de -2 lijn van de groeicurve.