8 Reacties

4 maanden geleden

Heeft hij ook verhoging? Ik zou met droge luiers voor de zekerheid de dokter bellen!

4 maanden geleden

Reactie op MirandaKS1987

Heeft hij ook verhoging? Ik zou met droge luiers voor de zekerheid de dokte ...
Hij heeft geen verhoging en lijkt wel gewoon content te zijn.

4 maanden geleden

Als je ongerust bent, gewoon even bellen!

4 maanden geleden

Je kan beter een keer te veel bellen dan te weinig toch

4 maanden geleden

Hij heeft net weer een blauwe streep, we wachten nog even. Bedankt ladies 🩵

4 maanden geleden

Dit noemen ze ook wel projectiel braken. Wanneer dit heel af en toe voorkomt, is er vaak geen reden tot zorgen. Onze dochter heeft dit ook wel eens gedaan. 2/3 x op 1 dag en 1 x op een dag. Wanneer ze verder rustig zijn, het niet de hele dag door gaat en ook niet elke dag, goede luiers hebben en niet afvallen, is er vaak geen reden tot zorgen. Mocht je twijfelen kun je altijd de HA of het CB bellen, en je moeder gevoel klopt altijd hè! Als jij denkt dat het niet goed is, moet je zeker aan de bel trekken!

4 maanden geleden

Ik zou naar de hap bellen om blaasontsteking uit te sluiten.... onze kleine heeft het ook en je kan er maar beter vroeg bij zijn.

4 maanden geleden

Onze dochter had dit 3 weken geleden bijna een week lang projectiel braken. Toen met die warme week. Ze is uiteindelijk op de spoedeisende hulp helemaal nagekeken omdat ik me zorgen maakte. Bloed urine en echo van de buik maar ze hebben nooit niks gevonden. En daarna is het ook over gegaan en drinkt ze alles weer op. Geen idee wat het was. Ze zeggen in ziekenhuis zolang ze 2 natte luiers op een dag had was het goed en drogen ze niet uit