14 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees mee

2 jaar geleden

Ik zie op insta vaak de cursussen van bevallen als een baas, dubbelzen en vrije geboorte langskomen. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?

2 jaar geleden

Ik heb een online cursus van Bevalwijzer op het oog. Geen ervaring mee helaas, maar je kan het in ieder geval in je eigen tijd kijken.

2 jaar geleden

Ik lees ook mee.

2 jaar geleden

Ik volg ook even!

2 jaar geleden

Hoi, ik heb mij aangemeld bij https://cursusbevallen.nl/ Normaal €60, maar met Black Friday was er korting (nu dus helaas niet meer). Ik heb het overigens ook gedeclareerd bij mijn zorgverzekering (CZ) en teruggekregen. Ik heb nu een aantal modules gedaan en vindt het heel fijn. Lekker op mn eigen tempo en als ik er zin in heb. Zijn al een aantal tips die ik heb meegenomen, zoals bijvoorbeeld een info avond bezoeken in het ziekenhuis (deze zijn bij ons 1x per maand, dus gelijk voor ingeschreven).

2 jaar geleden

Ik ga Bevallen Als Een Baas volgen, ik volg Nira al langer op instagram en het geeft me een goed gevoel. Ben nog niet gestart, dus kan er nog niet zoveel over zeggen..

2 jaar geleden

Waar vind je zulke cursussen zoals bevallen als een baas? Ik heb hier wel vaker over gehoord

2 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Waar vind je zulke cursussen zoals bevallen als een baas? Ik heb hier wel v ...
Ik zie ze zelf veel op Instagram voorbijkomen. Als je googlet op bevallen als een baas kom je uit op de site van House of Mothers waar je de cursus kan aanschaffen

2 jaar geleden

Bevallen als een baas van Nira of die van Doete van DubbelZen

2 jaar geleden

Ik ben bezig met de cursus: heft in eigen bevalling. Van Inge Stobbe(mamazenterschelling op insta) kijk goed voor je een cursus aanschaft of degene die de cursus aanbied ook bij jou 'past'.

2 jaar geleden

Hi! Ter informatie: ik heb vanavond meegedaan met een (gratis) online minicursus van Vrije Geboorte (Anna Myrte) Ik ben hier ontzettend enthousiast over en ik ga me nu ook aanmelden voor de volledige cursus. Zelf ben ik Holistisch therapeut i.o. en dus al erg bezig met meditaties, ademhaling, setting, energetisch/spiritueel/fysiek/emotioneel/psychisch in verbinding zijn etc etc. Dus deze cursus ligt mooi in mijn straatje, wellicht ook voor jullie. (Cursus wordt -al dan niet gedeeltelijk- vergoed door meerdere zorgverzekeraars)

2 jaar geleden

Ik heb het boek Vrije Geboorte van Anna Myrte gelezen en aan de hand daarvan nu de cursus aangeschaft. Ik volg hem samen met mijn partner en hij is zo fijn! 😊

2 jaar geleden

Ik heb vorige zwangerschap DubbelZen cursus gevolgd, veel praktische informatie, maar ook veel gericht op ontspanning tijdens zwangerschap en bevalling. Zij geeft ook regelmatig gratis webinars, dan kan je proberen of het wat bij jou past qua stijl en inhoud. Ik denk dat veel andere online cursussen dit ook wel hebben. Ik heb ook haar ouderschapscursus erna gekocht, maar die vond ik dan het geld echt weer totaal niet waard.