10 Reacties

3 maanden geleden

Hier hetzelfde ook totaal geen regelmaat plus de ene keer langer als de andere qua dagen

3 maanden geleden

Reactie op VierApril

Hier hetzelfde ook totaal geen regelmaat plus de ene keer langer als de and ...
Oh ja dat heb ik ook inderdaad, geen pijl op te trekken!

3 maanden geleden

Reactie op Nogeventjesanoniem

Oh ja dat heb ik ook inderdaad, geen pijl op te trekken!
Precies! Ze zeggen ook dat het te maken kan hebben als je borstvoeding geeft is bij mij wel het geval🫣

3 maanden geleden

Hooi, Ik had het ook Ik was serieus na mijn bevalling continue ongesteld. Toen kreeg ik de mini pil maar die hielp ook niet nu ben ik weer in overleg met de dokter op de normale pil en gelukkig niet meer ongesteld. Dus mocht het langer aanhouden zou ik de dokter even inschakelen succes.

3 maanden geleden

Reactie op VierApril

Precies! Ze zeggen ook dat het te maken kan hebben als je borstvoeding geef ...
Ik geef ook borstvoeding, ik las juist overal dat het daardoor langer weg blijft 🥴😂 nou ja dan weet ik iig dat het normaal is

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Na elke 10 dagen weer ongesteld🥲

2 maanden geleden

Ja! En… misschien TMI maar ook echt flink ongesteld. Ik ben dat niet gewend, normaliter was ik ongeveer 3/4 dagen en bloedde ik niet veel. Nu is het echt helderrood en meeega veel. Herkenbaar voor anderen? Voordeel: geen menstruatiepijn meer terwijl ik me hiervoor wel eens moest ziekmelden van mijn werk daardoor.

2 maanden geleden

Hier ook! Was 2 weken geleden ongesteld, toen een week niet en nu weer wel😢

2 maanden geleden

Jup ik ook, en mijn ongesteldheid is zo heftig. Dat ik vorige keer gewoon mee ben genomen met de ambulance

2 maanden geleden

Reactie op jadymonte

Jup ik ook, en mijn ongesteldheid is zo heftig. Dat ik vorige keer gewoon m ...
Wat heftig zeg jeetje