11 Reacties
4 maanden geleden
Mijn dochter deed dit eerste instantie ook, was het dus koemelk allergie. Daarna lange tijd niet meer gezien, overgestapt op medische voeding.
Laatst deed ze het weer en ik begreep niet waarom ze nou zo deed aan de fles😅, sprongetje was al geweest. Heb ik de speen 1 naar speen 2 veranderd, merkte gelijk verschil! Denk dat ze geïrriteerd raakte omdat de melk de traag kwam haha. Dit hoeft tuurlijk niet bij jou maar misschien iets om naar te kijken? Succes en hopelijk vind je de oorzaak💕
4 maanden geleden
Hier is het ook zo! Ik probeer nu een andere fles. Dat gaat iets beter!
4 maanden geleden
Reactie op Lovestory
Mijn dochter deed dit eerste instantie ook, was het dus koemelk allergie. D ...
Mag ik vragen hoe dit is vastgesteld bij jouw dochtertje? Ik vermoed dit namelijk ook bij mijn zoontje maar hij heeft niet perse de extreme symptomen wie je op internet leest alleen het voeden is soms echt een strijd.. hij heeft ook moeite met poepen etc.
4 maanden geleden
Reactie op anoniemx
Mag ik vragen hoe dit is vastgesteld bij jouw dochtertje? Ik vermoed dit na ...
Mijn dochter had ook niet de ernstige symptomen zoals huiduitslag etc maar wel echt enorme onrust, veel windjes laten, huilen, krampen, overstrekken. Ze kon ook niet goed poepen. We zijn gelijk overgestapt naar pepti en de klachten waren gelijk weg. Was toen wel duidelijk voor ons!
4 maanden geleden
Reactie op Pien1987
Bij mijn zoontje lag dit aan reflux. Opgelost met johannesbroodpitmeel.
Had hij de onrust alleen tijdens het drinken? Onze kleine geeft ook veel terug dus lijkt ook last te hebben van reflux. Alleen ben bang dat ze dan misschien weer last krijgt van verstopping als ik Johannes brood pitmeel ga gebruiken
4 maanden geleden
Reactie op Karin2377
Was die onrust alleen tijdens het drinken of ook bijvoorbeeld daarna? Onze ...
Oh nee was ook daarna.. haar gedrag veranderde omdat ze er zo last van had. Dan denk ik eerder dat je naar het flesje/speentje/volume kan kijken ? Of sprongetje? Lastig te achterhalen he🥲