11 Reacties

10 dagen geleden

Heb je toevallig al gedacht en laten checken op spruw? Dan kunnen ze ook onrustug drinken, wij hebben dit op aanraadde van de lactatiekundige behandeld bij ons beide met kokosolie. Ook nu mer doorkomende tandjes kan mijn zoontje wat onrustiger drinken. Als hij moe is maar zelf niet wil slapen en drinkt doet hij er vaak langer over en gaat ook veel los laten, hoofd duwen, zoeken, spartelen, met zijn handen zwaaien om zich wakker te houden en niet toe te geven aan de slaap. En anders zou ik even een lactatiekundige benaderen voor tips of mee laten kijken! Heel veel succes❤️

10 dagen geleden

Reactie op MamaDemi

Heb je toevallig al gedacht en laten checken op spruw? Dan kunnen ze ook on ...
Op spruw is ze gecontroleerd maar ze vecht de laatste weken idd wel heel erg tegen de slaap

10 dagen geleden

Herkenbaar.. ik ben toen meer flesjes gaan geven, dat ging wel beter.

8 dagen geleden

Ik had dat ook met onze kleine. Het bleek een fase.. ik wisselde veel af van borst tijdens het voeden Nu gaat t alweer veel beter en is t afwisselen ook minder nodig

8 dagen geleden

Als je aangeeft dat je stuwing hebt. Misschien schrikt de kleine van de snelle melkstroom en laat los?

8 dagen geleden

Reactie op Lola24

Op spruw is ze gecontroleerd maar ze vecht de laatste weken idd wel heel er ...
Ben jij ook gecontreerd op spruw/heb je er last van? Mijn zoontje had er eerst 0 last van, niks zichtbaar maar ik verging. Toen het bij mij beter werd, begon hij last te krijgen.

8 dagen geleden

Heb je al een andere houding geprobeerd? Hier deze fase ook gehad.. hier voed ik altijd liggend. Toen hielp het om het zittend te doen of zelfs lopend..je probeert wat 😅

8 dagen geleden

Hier wordt nu ook onrustig gedronken. Veel boos als tsr niet snel genoeg komt en gefrustreerd als de melk bijna op is. Wil nier wachten op tsr en laat los en gaat huilen. Lopend voeden lijkt soms wel te helpen

7 dagen geleden

Bij mij deed m’n baby het door een sprongetje 😖 toen deze voorbij was, dronk hij weer keurig

8 uur geleden

Reactie op cestlavie

Bij mij deed m’n baby het door een sprongetje 😖 toen deze voorbij was, dro ...
Ze zit nu inderdaad wel in een sprongetje

8 uur geleden

Hier ook.. de enige manier om hem overdag aan de borst te krijgen is door dit lopend te doen met hem. Snachts wil die gelukkig nog wel liggend voeden. Ik kolf nu overdag melk af, geef hem eerst het flesje en als hij dan nog wil sluit ik af met de borst. Hij zit midden in sprong 4, en heb het idee dat het daar door komt. Ik ga er van uit dat het een fase is, en zo lang het me op deze manier lukt, ga ik er gewoon even mee door totdat hij er geen strijd meer van maakt.