5 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben gister avond de laatste fles van 23:00 weg gelaten. De onrust was direct weg, zo bizar. Netjes weer om 07:15 wakker! Ik durfde het ook niet omdat ze zo'n goede slaper is (was voor de onrust 3 nachtjes) maar toch maar een keertje geprobeerd 😁 Succes!

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Bij ons ook standaard tussen 4.00 en 5.00 uur wakker. Soms lukt het dan nog om hem in slaap te krijgen maar soms ook niet.. ik heb wel gemerkt dat hij onrustiger is als hij bij ons op de kamer slaapt (of ik merk meer van zijn onrust misschien), dus ik probeer hem nu vaker op zijn eigen kamer te laten slapen tot de ochtend. Hier nog meerdere voedingen nodig in de nacht dus denk niet dat ik daar veel verschil mee kan maken. Vanochtend ga ik voor het eerst een powernapje van 10 minuten proberen van 7.45 tot 08.00 uur om te kijken of hij dan daarna gewoon om 09.00 uur zijn eerste ochtendutje kan doen. Hij heeft namelijk nog wel eens de neiging om dan vroeg te starten met de ochtenddut en dan 2 uur te slapen..

2 maanden geleden

Is hier ook zo dus ik volg even. Hier krijgt ze haar laatste fles ergens tussen 20-21u30 en geen droomvoeding meer.

2 maanden geleden

Meer mama's met ervaring hiermee?

2 maanden geleden

Reactie op LHeleen7122

Heel herkenbaar! Bij ons ook standaard tussen 4.00 en 5.00 uur wakker. Soms ...
Slim. Dit raad ik idd aan. Zodat ze niet savonds oververmoeid naar bed gaan. Dan worden ze ook minder vroeg weer wakker en kan je gewoon de dag rond 7 uur beginnen.