17 Reacties

één maand geleden

HIer precies ook zo. Hij drinkt het overige in de fles alleen zelf plat op zijn rug op de grond 😅 anders niet. Dus na veel geworstel leg ik hem maar neer met z’n flesje

één maand geleden

Soms helpt lopend flesje geven

één maand geleden

Hier ook precies het zelfde. Dan ga ik maar in mijn dochters slaapkamertje zitten daar is het rustig. Dan lukt het vaak wel. Ze is ook 6 maanden.

één maand geleden

Hier ook. Eerste deel fles lukt soms nog op schoot. Rest van de fles of de hele fles liggend op aankleedkussen/bed.

één maand geleden

Hier ook.. eerste deel gaat goed, daarna gaat hij van alles doen. Overstrekken, hoofd naar achter, buik naar voren, draaien, boos worden dat zijn fles dan uit zijn mond is, maar niet blijven liggen. Hij laat ook standaard wat staan van zijn fles de laatste dagen..

één maand geleden

Hier helpt soms wisselen naar een grotere speen tussendoor iets.

één maand geleden

Het schijnt te komen omdat ze interesse in de fles kwijt raken. Misschien toe aan meer “vaste” voeding?

één maand geleden

Reactie op nance1987

Hier ook precies het zelfde. Dan ga ik maar in mijn dochters slaapkamertje ...
Heb jij een eetschema voor haar? Hoe ziet die eruit? En hoeveel flesjes geef je haar?

één maand geleden

Yuuuuuup ☠️☠️☠️, geen tips helaas

één maand geleden

Reactie op Sabiinaa

Heb jij een eetschema voor haar? Hoe ziet die eruit? En hoeveel flesjes gee ...
Hey hey, 7uur en 8 uur eerste flesje 180cc 9:30 half potje fruithapje 11:00 flesje 180 cc Tussen door klein beetje brood. 14/15u flesje 17:00 groente hapje 19:00 flesje 180cc 22:00/23:00 flesje. Maar denk dat ik die langzaam eraf ga halen. En wat is het eetschema bij jou?

één maand geleden

Reactie op nance1987

Hey hey, 7uur en 8 uur eerste flesje 180cc 9:30 half potje fruithapje 11 ...
Hoi mevrouw.. Dat is zonder droomvoediing?

één maand geleden

Hier gaven we eerst de rest van het flesje onder de babygym, inmiddels grotere speenmaat in gebruik en ze drinkt weer heel soepel nu

één maand geleden

Reactie op Haniyah

Hoi mevrouw.. Dat is zonder droomvoediing?
Nee om 23 uur is de droom voeding.

één maand geleden

Ja herkenning!! Hier ook. Het begon vorige week met de avondvoeding om 7 uur, en nu sinds gisteren wilt hij ook al de fles van 3 uur niet meer, hij begint de overstekken en enorm te huilen. Hij krijgt in de ochtend een fruithapje en einde middag groenten. Brood krijgt hij nog niet weg. Ben echt een beetje radeloos. Op een donkere kamer zitten, lopend de fles geven of liggend; niets helpt.

één maand geleden

Grotere speen was hier de oplossing!

één maand geleden

Grotere speen? Tandjes? Wat je zou kunnen doen is de fles van 11.00 verschuiven naar 11.30? En dat ze hem niet helemaal leeg drinken kan te maken hebben doordat je baby fruit en groente krijgt he. De mijne krijgt ook 180+6 en drinkt die ook niet helemaal meer leeg. Zou je er niet te druk om maken. Zoals ik lees krijgt je kindje genoeg binnen. En waar je ook voor kan kiezen. Is fruit wat meer geven. En misschien iets meer groente?

één maand geleden

Hier ook hetzelfde. Onze zoon is 5 en half maanden en sinds gisteravond weigert hij te drinken. Vanmiddag lukt het eindelijk lopend te geven.