5 Reacties

3 maanden geleden

Hier hetzelfde. Erg wild en ongeduldig. De borst vindt hij nu vaak te lang duren (geen geduld om op de toeschietreflex te wachten), dan is het ook gekrijs. En met de fles 1 grote kliederboel. (4 maanden)

3 maanden geleden

Is dit altijd zo geweest of sindskort? Bij mij gedraagt hij zich alleen zo als er niks uit de speen loopt vanwege een klontje. Loopt de melk goed uit de speen?

3 maanden geleden

Reactie op Liantje1989

Is dit altijd zo geweest of sindskort? Bij mij gedraagt hij zich alleen zo ...
Ja, dit deed hij indd altijd als er een klontje voor zat, maar nu eigenlijk continu. Als ik de speen check op klontjes en opnieuw aanbied doet hij hetzelfde. Misschien gaat het hem niet snel genoeg? Maar als we er een grotere speen op doen, ben ik weer bang dat hij niet voldaan is omdat-ie ‘m dan met 10 minuten leegtankt 😅

3 maanden geleden

Reactie op CaliR

Ja, dit deed hij indd altijd als er een klontje voor zat, maar nu eigenlijk ...
Bij mij ging hij van 25 min inderdaad naar 10 a 15 min toen ik een grotere speenmaat gaf. Alleen nu doe ik op het eind even zijn eigen speentje nog in zijn mond. Dan sabbelt hij even door en laat hem daarna boeren.

3 maanden geleden

Hier hielp een grotere speen. Dochter drinkt flesjes nu met 10 minuten leeg en dat is prima deze leeftijd.