6 Reacties

3 maanden geleden

Wat je schrijft herkennen wij ook bij onze dochter. Jeetje! Naar om te zien hè. Bij ons is de fles al weken drama. Ook bij logopedie geweest maar aan haar techniek/fles/speen etc. ligt het niet. Zij krijgt ook de normale nutrilon. Vroeger een tijdje omneo gehad. Op de verpakking die wij hier nog van hebben staat dat het palmolievrij dus dat is het denk ik niet? Misschien wel iets anders? Wij willen geitenmelk proberen. Ik ben erg benieuwd of jullie iets kunnen vinden wat werkt. Zou je het dan willen laten weten?

3 maanden geleden

Reactie op SophieNvO

Wat je schrijft herkennen wij ook bij onze dochter. Jeetje! Naar om te zien ...
Ik vind het ook echt een zoektocht zeg phoee… ik had ook ergens gelezen dat de voeding van HIPP de oplossing is, misschien ga ik die proberen, had al keer met CB overlegt met geitenmelk maar daar gaven ze me geen advies voor omdat ze nog te weinig daar over wisten..

3 maanden geleden

Reactie op Kayyl

Ik vind het ook echt een zoektocht zeg phoee… ik had ook ergens gelezen dat ...
Is er al verbetering bij jullie? Geitenmelk lijkt hier niet de oplossing. Veel hardere ontlasting en nu reflux klachten erbij. Volgens mij loopt ze nu vast van binnen dus wij gaan terug naar de nutrilon.

3 maanden geleden

Helaas ook niet werd nog onrustiger, hebben nu nog steeds nutrilon maar dan de pakken niet die containers zeg maar dat is het oude recept en wonderbaarlijk is hij hierop een stuk rustiger misschien ook proberen?

3 maanden geleden

Wij hebben exact hetzelfde maar dan met Hero! Hero comfort gaf hier nog meer krampen (door jbpm?) dus daar weer mee gestopt. Er is geen fles ‘normaal’ te geven. Altijd wringen, maaien met haar armen, kreunen en huilen. Je hoort het ook echt in haar buik vallen alsof het een gootsteen is. Is dat bij jullie ook zo? Onze verloskundige raadde inderdaad ook geitenmelk aan maar CB raadt het weer af… om moedeloos van te worden

3 maanden geleden

Reactie op Kayyl

Helaas ook niet werd nog onrustiger, hebben nu nog steeds nutrilon maar dan ...
Helaas gebruiken wij al een tijd de 1,2kg pakken.. lijkt bij ons niet dat het daaraan ligt. Wij hadden het ook bij de normale Hero baby. Die gebruikte we voor de nutrilon.