8 Reacties
2 maanden geleden
Voor ons ook een reden om langer te wachten. Dat ons dochtertje ook enorme krampjes en veel gas had. Ik ben door een vriendin gewezen op een artikel over darmrijping, tot 6 maanden zijn de darmpjes er nog niet echt aan toe
2 maanden geleden
Hier hetzelfde, ben 'blij' hier te lezen dat het dus vaker voorkomt. Wij zijn ondertussen ook weer gestopt, ondanks dat onze zoon het wel heel lekker leek te vinden.
Inderdaad obstipatie en dan heel veel pijn wanneer het wel los kwam.
2 maanden geleden
Mijn oudste had ook last van zijn buikje en durfde niet meer te poepen omdat het te anders was. Wij hebben toen pruimen gegeven om alles wat losser te maken en dat hielp enorm! We gaven hem toen elke week een prakje van pruimen totdat hij aan de andere ontlasting gewend was.
2 maanden geleden
Ik heb juist het idee dat zijn darmen niet meer stilstaan sinds wij zijn begonnen met oefenhapjes. Elke luier die we verschonen poept hij vervolgens weer. Soms kleine beetjes en soms meer.
Toevallig ook mensen die dit herkennen? Ik durf eigenlijk geen hapjes meer te geven🫠 hij heeft er geen last van, drinkt verder zn flessen goed en is de hele dag vrolijk maar ik vind het ergens toch zielig…