Mijn dochter van 13 weken doet het overdag super goed: ze drinkt goed, valt uit zichzelf in slaap in haar bedje en lacht veel. Ik houd een ritme aan maar pas het per dag aan op haar slaap en hongersignalen. Meestal krijgt ze rond 5u/half 6 bv en breng ik haar om half 7/7u naar bed. Hierna is ze vaak meerdere uren ontroostbaar. Enige wat helpt is haar rechtop dragen en wiegen/rondlopen. Zodra ik ga zitten, begint ze weer te huilen/krijsen. Borst en speen wilt ze niet.
Ze heeft dit eigenlijk al sinds haar geboorte. Het ging een tijdje beter, maar sinds 4 weken bouw ik bv af en lijkt het weer erger. Ze krijgt nu 3 flesjes kv nutrilon. We denken dat het misschien daardoor komt en overwegen overstap naar omneo, maar ze heeft wel 3/4 volle poepluiers per dag. Toch maar proberen, of is het mogelijk toch 'gewoon' prikkelverwerking? Herkent iemand dit? Om mij heen zie ik veel baby's die vanaf 19u lekker slapen en online lees ik dat het huilen na 3 maanden wel minder zou moeten worden, dus ik begin me een beetje zorgen te maken..