23 Reacties
25 dagen geleden
Zoals ik het lees doe jij alles in het belang van je dochter en juist het feit dat je onzeker wordt bewijst nog meer dat je een goede moeder bent!
Mensen vinden altijd overal iets van en lekker laten doen. Je doet het super!
Hier gaan de slaapjes overdag suoer goed in haar eigen bed maar ‘‘s nachts slaapt ze tussen ons is. Ze krijgt volledig bv en als ik haar een hapje geeft kijkt ze mij aan alsof ik haar vergiftig. Rollen van rug naar buik. Kruipen, zitten nog niet. Ze is precies 6 maanden en groeit goed en is een hartstikke blije meid.
25 dagen geleden
Lees je bericht eens opnieuw en beeld je in dat een een andere moeder dit zou zeggen. Wat zou jij dan als advies of terug geven aan haar. Neem je eigen advies over en je doet het harstikke goed. Hier ook dochter van bijna 7 maanden. Af en toe krijgt ze wat, maar ze vindt t allemaal maar niks. En ze slaapt gewoon bij ons. Lekker boeieeeen. Kind blijft maar zo kort klein, lekker van genieten🫶🏽
25 dagen geleden
Je doet het echt mega goed, ik zie niets staan waarvan ik denk oh dat is niet goed..
Mijn zoontje van 6 maanden heeft pas 2 x pompoen en 3 x wortel gehad.. en dat waren bij elkaar 5 ijsblokjes maar. Slaapt bij mij in bed, iedere ochtend andere tijden wakker, ieder dutje en nacht slaap help ik hem in slaap dat kan en wil hij niet zelfstandig, nog nooit gedaan, en kan ook niet terug rollen en dan help ik hem ook. Valt steeds om met recht zitten. Ik ben niet alleenstaand maar doe wel álles zelf en weet hoe pittig dat is en je komt ook gewoon echt nergens aan toe. Door geen routine te volgen volg je wat je kindje nodig heeft en dat is ook goed hè!
Misschien is mama Roos manier ook iets voor jou betreft de voeding? Dat doe ik ook, omdat ik anders niet toe kom aan hapjes maken. Dan maak je hapjes voor in de vriezer die haal je er de dag ervoor of de dag zelf uit en dan heb je het altijd klaar liggen voor een maand of 2. En dat geef ik hem dan tegelijk als ik eet. Naar cb ga ik al maanden niet meer wat vind ik dat toch een ouderwetse mensen 😵💫 niet naar luisteren of ook maar niet meer gaan. Ik haal meer tips en adviezen in deze app of Google dan daar.
Ik denk altijd maar zo: ik ken geen volwassen mensen die omvallen als ze zitten of die niet kunnen terug rollen. Vroeg of laat kunnen ze het allemaal en wie weet praat jouw kindje eerder dan alle andere bijvoorbeeld.
Je doet het echt wel goed 🫂