24 Reacties
2 jaar geleden
Ja! Bijna het gevoel/idee alsof mijn oren dan vol zitten met oorsmeer maar dit is niet het geval. Ik vind het behoorlijk vervelend want ik krijg er op verschillende momenten gedurende de dag last van (wel is het erger na het douchen).
2 jaar geleden
Ja hier ook! Mijn rechteroor zit heel vaak dicht, ook dat ik mezelf hoor ademen. Heel irritant
2 jaar geleden
Precies hetzelfde probleem en word er helemaal gek van...
Mag deze week langskomen bij de huisarts dus ben benieuwd!
2 jaar geleden
Ik heb dit ook vanaf het begin van mijn zwangerschap. Ben inmiddels 26 weken zwanger en EINDELIJK een afspraak bij kno-arts, maar ook pas 27 februari. Bij mij is het continu en oor gaat ook niet open inmiddels meerdere dingen geprobeerd via de huisarts en niks mocht baten.
2 jaar geleden
Update: mijn huisarts zei dat het bij mij met drukverschil in middenoor te maken heeft.
Ik krijg nu een neusspray met ontstekingsremmer, hopelijk geeft het wat verlichting.
Zinn er andere updates?
2 jaar geleden
Gisteren bij de verloskundige geweest en blijk ijzer tekort te hebben. Nu is het bij ijzer te kort een “ruis” maar ik heb toch iets anders dan een ruis.. afspraak bij KNO-arts staat op 27 februari, ben erg benieuwd!
2 jaar geleden
Herkenbaar! Heb ik ook vanaf het begin zo nu en dan. Vorige week huisarts geweest, die gaf aan dat mijn neusamandelen zijn terug gegroeid waardoor er lucht/druk ontstaat op het oor. Maar als ik dit zo lees allemaal begin ik te twijfelen of het niet gewoon idd bij mijn zwangerschap hoort. 🙈🤷🏼♀️
10 maanden geleden
Zijn jullie hier vanaf? Is het een zwangerschapskwaal? Wat een rot kwaal!!! Maakt me bang bah