15 Reacties

2 maanden geleden

Mijn dochter doet dit ook!! Ik had aan het cb gevraagd waar dat aan kan liggen maar de vpk zei dat sommige kindjes dit gewoon echt niet leuk vinden en dat dit vanzelf komt en me daar geen zorgen om hoefde te maken. 😊

2 maanden geleden

Reactie op felicianigel

Mijn dochter doet dit ook!! Ik had aan het cb gevraagd waar dat aan kan lig ...
Ohhh gelukkig! Ik maakte me al zorgen. Dank je wel!!!

2 maanden geleden

Dit heeft onze dochter ook ruim een maand gehad. Marathons gelopen om haar weer terug te draaien. En nu met 5 maanden kan ze opeens ook terug rollen! Tip; leg je baby overdag veel op een speelkleed om te oefenen☺️

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1095

Dit heeft onze dochter ook ruim een maand gehad. Marathons gelopen om haar ...
Ahhh fijn! Doe ik dankjewel!

2 maanden geleden

Een handdoek oprollen en hem daar op laten steunen met armen, werkte heel goed hier. Hij vond het ook niks, en als ik hem nu van rug naar buik draai gaat hij al lachen.

2 maanden geleden

Nooit problemen met op zijn buik. Maar sinds een week... gedoe. Gaat plat liggen... flink mopperen en lijkt of hij liggend weg wil kruipen... wat uiteraard niet gaat. Hij wil meer dan hij nog kan denk ik...

2 maanden geleden

En als ik een opgerolde handdoek onder zijn oksel leg... dan lukt het beter. En begint hij meer naar zijn speeltjes te grijpen op de grond. En er mee te spelen

2 maanden geleden

Misschien doe je dit al wel, maar hier maakte echt flink vermaak wel het verschil. Dus direct speeltje voor haar huis of een boekje. Dan vergat ze dat ze het niet leuk vond en bleef ze steeds wat langer happy op haar buik. Opgerolde handdoek werkte ook goed en nu leggen we vaak een waterspeelmat neer zodat ze zichzelf ook even vermaakt zonder dat ze direct terug naar haar rug wil rollen

2 maanden geleden

Reactie op Liantje1989

Nooit problemen met op zijn buik. Maar sinds een week... gedoe. Gaat plat l ...
Hier precies t zelfde!! Stort nu telkens in. Gooi zn hoofd echt naar beneden en heel driftig

2 maanden geleden

Hier ook!

2 maanden geleden

En helpt het om hem te helpen rollen naar buik (ipv neerleggen) en direct weer terug?

2 maanden geleden

Reactie op Saar1705

En helpt het om hem te helpen rollen naar buik (ipv neerleggen) en direct w ...
Toch toevallig gisteren een speeltje naast hem gezet en ineens is ie gaan draaien om hem te pakken!

2 maanden geleden

Reactie op Liantje1989

Nooit problemen met op zijn buik. Maar sinds een week... gedoe. Gaat plat l ...
Heel herkenbaar 😅

2 maanden geleden

Reactie op yousoumama

Toch toevallig gisteren een speeltje naast hem gezet en ineens is ie gaan d ...
Ah wat leukk!! Goed gedaan :)