9 Reacties

één maand geleden

P.s. ik leidt mom life haha het is absoluut geen lijdensweg 😆🌞

één maand geleden

Hoe is je ijzergehalte? Ik heb zelf alle klachten omschreven in het begin van je verhaal ook enorm...sinds mijn 10e of 11e al. En bij mij blijkt het van een ijzer/folium tekort te zijn tegen bloedarmoede aan. Tijdens de zwangerschap word je vaak foliumzuur aangesmeerd...echter is foliumzuur een synthetische versie die het lichaam niet goed opneemt...je zou in het geval dat je dus een tekort heb, best een foliumfolaat kunnen nemen...sinds ik die gebruik merk ik dat de klachten minder zijn geworden. Misschien nog eens je bloedwaarden checken just to be sure?

één maand geleden

Allereerst goed dat je dit deelt, je stelt je absoluut niet aan. Het klinkt voor mij deels herkenbaar, maar ik moet erbij zeggen dat ik nooit meer helemaal ben hersteld na een soort van flinke burnout/depressie (dysthyme stoornis voor de kenners). Ik voelde me tijdens mn zwangerschap ook ineens echt top! (Op wat maagzuur en oneindige honger na, mocht echt niet klagen) Heb je al iets gedaan qua (visuele) prikkels vermijden om te kijken wat dat doet? Dus geen beeld/tablet/telefoon/tv - schermen. Veel buiten zijn (het schijnt beter te zijn omdat je dan meer in de verte kunt staren) Ik dacht daaraan omdat je vermoeidheid vooral op het visuele aspect zit. Hopelijk komt er uiteindelijk een oplossing of iets, lijkt me onwijs frustrerend 😘

één maand geleden

Reactie op Chanelle7

Hoe is je ijzergehalte? Ik heb zelf alle klachten omschreven in het begin v ...
Dankjewel voor de tip! Ik ga deze zeker meenemen 🌸

één maand geleden

Reactie op Lot222

Dankjewel voor de tip! Ik ga deze zeker meenemen 🌸
IJzergehalte is btw getest, was een van de eerste dingen waar ik aan dacht omdat ik tekort in de familie zit.

één maand geleden

Reactie op SiStitch

Allereerst goed dat je dit deelt, je stelt je absoluut niet aan. Het klin ...
Lief van je! Ik ben voor mijn zwangerschap op twee retreats van 2 weken geweest om dit indd op de meest effectieve wijze te doen. Helaas geen uitkomst. Nu met een breathwork coach aan de slag wellicht dat dit iets kan opleveren 🙂

één maand geleden

Dit lijkt mijn verhaal wel.. ik heb echt exact hetzelfde. Wat bij mij een enorme trigger is heb ik gemerkt is heel lang en vaak op mijn telefoon kijken. Dan krijg ik spanning in mijn schouders en nek wat weer op mijn ogen slaat.

één maand geleden

Reactie op hilde06

Dit lijkt mijn verhaal wel.. ik heb echt exact hetzelfde. Wat bij mij een e ...
Zoveel klachten van spanning in de nek? Zou fenomenaal zijn als dat het is 🤗 willing to sort that out

één maand geleden

Reactie op Lot222

Zoveel klachten van spanning in de nek? Zou fenomenaal zijn als dat het is ...
Bij mij lost het helaas niet alles op maar wel een heel groot deel. En ook veel bewegen 😊 maar het blijft echt iets wat sluimert en per dag kan verschillen helaas 😕