9 Reacties
één maand geleden
Hoe is je ijzergehalte? Ik heb zelf alle klachten omschreven in het begin van je verhaal ook enorm...sinds mijn 10e of 11e al. En bij mij blijkt het van een ijzer/folium tekort te zijn tegen bloedarmoede aan.
Tijdens de zwangerschap word je vaak foliumzuur aangesmeerd...echter is foliumzuur een synthetische versie die het lichaam niet goed opneemt...je zou in het geval dat je dus een tekort heb, best een foliumfolaat kunnen nemen...sinds ik die gebruik merk ik dat de klachten minder zijn geworden. Misschien nog eens je bloedwaarden checken just to be sure?
één maand geleden
Allereerst goed dat je dit deelt, je stelt je absoluut niet aan.
Het klinkt voor mij deels herkenbaar, maar ik moet erbij zeggen dat ik nooit meer helemaal ben hersteld na een soort van flinke burnout/depressie (dysthyme stoornis voor de kenners).
Ik voelde me tijdens mn zwangerschap ook ineens echt top! (Op wat maagzuur en oneindige honger na, mocht echt niet klagen)
Heb je al iets gedaan qua (visuele) prikkels vermijden om te kijken wat dat doet? Dus geen beeld/tablet/telefoon/tv - schermen. Veel buiten zijn (het schijnt beter te zijn omdat je dan meer in de verte kunt staren)
Ik dacht daaraan omdat je vermoeidheid vooral op het visuele aspect zit.
Hopelijk komt er uiteindelijk een oplossing of iets, lijkt me onwijs frustrerend 😘
één maand geleden
Reactie op SiStitch
Allereerst goed dat je dit deelt, je stelt je absoluut niet aan.
Het klin ...
Lief van je! Ik ben voor mijn zwangerschap op twee retreats van 2 weken geweest om dit indd op de meest effectieve wijze te doen. Helaas geen uitkomst. Nu met een breathwork coach aan de slag wellicht dat dit iets kan opleveren 🙂