12 Reacties

3 maanden geleden

Wij gebruiken voor ons meisje gewoon het babybadje met zitje 🤭 of bij ons op schoot in het opblaasbadje van haar grote broer

3 maanden geleden

We hebben een zwembadje in de tuin staan. De peuter gaat er al sinds mid juni met haar broertje in wanneer het mooi weer is. Dus vanaf ongeveer 10 weken. Hij zit dan in het zitje wat bij het babybadje werd meegeleverd.

3 maanden geleden

Wij hebben een zwembadje die je op kan gooien, ideaal. Deryan pop up 3 in 1 heet die. https://www.bol.com/nl/nl/p/deryan-pop-up-3-in-1-speelruimte-zwembadje-anti-uv-50-babybadje-kinderbadje-mini-frame-zwembad-90cm-x-90cm/9300000089005751/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9300000089005751&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmNyUcvBctSEZaeT8Es7KC9TF&gclid=Cj0KCQjwn9y1BhC2ARIsAG5IY-5twI_tx-bpuqVEmbwfKNalO9BgjGlqnIA4VLHir08ZYtcT5q6K7tsaAs-9EALw_wcB Onze kleine vindt het heerlijk om er gewoon in te liggen, hij heeft dan dikke schik en lekker verkoelend met de warmte

3 maanden geleden

Ik heb een heel klein badje en daar zet ik het badzitje in. Werkt prima! Al vind ik het idealer eruit zien hoe @Boy24 het badje gebruikt haha

3 maanden geleden

Reactie op Rob_in

Ik heb een heel klein badje en daar zet ik het badzitje in. Werkt prima! Al ...
Wij hadden ook het Badzitje erin, maar vond hij duidelijk minder leuk 😂🙈

3 maanden geleden

Reactie op Boy24

Wij hebben een zwembadje die je op kan gooien, ideaal. Deryan pop up 3 in 1 ...
Beetje off-topic: werkt een wasbare Zwemluier al handig voor zo’n kleintje met dunne gele poep? 😅 ik twijfel voor de vakantie, hier hadden we met onze eerste deze pas wat later gekocht.

3 maanden geleden

Reactie op Meisjesmamma

Beetje off-topic: werkt een wasbare Zwemluier al handig voor zo’n kleintje ...
Yes, zal wel moeten werken, het zou poep tegen moeten houden. Ik heb gisteren een wasbare zwemluier van happy bear gebruikt, kleine had alleen geplast, dus kon het niet echt testen helaas...

3 maanden geleden

Reactie op Meisjesmamma

Uhhhh ja ze raadde het al vanaf 3 maanden aan. Maar van nature schijnt een baby echt maar zelden te poepen in het water. Het is vooral voor plassen. Vooralsnog heeft hij er ook nog niet in gepoept en nu zo’n 5x aangehad

3 maanden geleden

Reactie op Meisjesmamma

En we hebben ook een van happy bear. Vind die persoonlijk mooier en fijner! ☺️

3 maanden geleden

Washandje is ook al verkoelend genoeg voor die kleintjes in de schaduw!

3 maanden geleden

Een doggy pool staat hier in de tuin. Hoef je niks opnyr blazen. En je kan hem zo weer wegbergen.

3 maanden geleden

Bii mijn oma gister zat hij in een wasmand🤣 en mijn moeder heeft hem pas in een laagje in bad gelegd. Kunnen ze lekker ook spetteren