9 Reacties
4 maanden geleden
Bij ons was het ineens (ook vanaf 10 weken) dat hij doorsliep. Inmiddels 4,5 week verder en slaapt nog steeds van 7 tot 7 ongeveer! :)
4 maanden geleden
Hier ook 11 weken en slaapt van 2300 tm 0500/0600. Hoeveel en hoevaak geef je de fles ?
4 maanden geleden
Iemand die borstvoeding geeft en ook zoiets meemaakt? Ben benieuwd of t ook gaat lukken bij ons 🫣 En gebruikt je baby speen?
4 maanden geleden
Reactie op girift1379
Iemand die borstvoeding geeft en ook zoiets meemaakt? Ben benieuwd of t ook ...
Onze dochter heeft nu voor het eerst twee nachten van 23:00-05:00 geslapen. Sinds zondag voed ik haar overdag niet meer op verzoek, maar om de 3 uur. 8-11 etc. De laatste voeding iets eerder tussen 22:15-22:30. Hoop dat dit de oplossing is bij ons.
4 maanden geleden
Reactie op girift1379
Iemand die borstvoeding geeft en ook zoiets meemaakt? Ben benieuwd of t ook ...
Ik heb nu een paar nachten gehad met maar 1 voeding.
Wel wakker rond 2 voor een speen, maar daarna pas om 4u voor voeding. En daarna heb ik haar iets voor 8en wakker gemaakt :)
4 maanden geleden
Vanaf dat ze 8 weken was tot week 10 sliep ze heerlijk door (21.00-7.00).
Vanaf dat ze 11 weken is komt ze weer 1x. Dit komt omdat ze vanaf toen rond 18.30 naar bed gaat. Ze komt dan rond 3.00 uur voor een voeding en slaapt hierna verder tot een uur of 7.00. ze is nu 14 weken).
Dus dit is veranderd sinds ze eerder naar bed gaat. Helemaal prima. Nu hebben wij weer een avond voor onszelf en kan ik haar in de nacht nog even knuffelen.
Benieuwd hoelang deze nachtvoeding nog duurt!
4 maanden geleden
Reactie op Angelique19
Hier ook 11 weken en slaapt van 2300 tm 0500/0600. Hoeveel en hoevaak gee ...
Ben er wat zoekende in momenteel. Eerste flesje sowieso ergens tussen 7u en 8u. Laatste flesje ten laatste om 22u. Ik merk dat ik haar overdag om de 3u moet voeden om aan haar nodige hoeveelheid te komen… maar moet haar hier dus vaak voor wakker maken en dat vind ik dus jammer. Denk na om toch terug op verzoek te voeden maar vrees dan dat we niet aan voldoende flessen komen… ze drinkt nu tussen de 600-700cc per 24u.