13 Reacties

4 maanden geleden

Oja we zijn sinds een dag of 2 ook gestart met haar middagdutje in bed te laten doen. Ook daar is inslapen trouwens een grote ramp. Kan dit een oorzaak zijn?

4 maanden geleden

Hier hetzelfde , ik lees mee!

4 maanden geleden

Hier hetzelfde. Mijn dochter is van 8 april en vannacht kwam ze echt elk uur..

4 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Hij slaapt vanaf 22 uur in zijn bedje. Wakker rond 2 uur ineens elke nacht en vervolgens weer om 5 uur. Daarna lukt het hem niet meer om in slaap te vallen. Voorheen sliep hij snachts juist goed tot 3/4 uur en vervolgens tot half 7/7 uur. Hoop dat hij zijn ritme snel weer aanpast... Overdag heeft hij overigens nog niet zelf in zijn bedje goed geslapen. Altijd in de draagzak of op ons.

4 maanden geleden

Reactie op A Felice

Hier precies hetzelfde! Hij slaapt vanaf 22 uur in zijn bedje. Wakker rond ...
Oh lastig… hoe oud is je zoontje?

4 maanden geleden

Mijn zoontje ook! Hij is 9 weken en wilt amper slapen sinds gisteren. Vanacht was het helemaal een ramp na 3 uur niet willen slapen veel huilen ben maar met hem op de bank gaan liggen

4 maanden geleden

Reactie op MD25

Oh lastig… hoe oud is je zoontje?
11 weken!

4 maanden geleden

Reactie op A Felice

11 weken!
En geboren met 42 weken. Volgens de oei ik groei app zou hij juist nu geen sprongetje moeten hebben...

4 maanden geleden

Herkenbaar, bij ons sprong 3. Vannacht maar samen gaan liggen na overstuur zijn door zijn vermoeidheid. Daarna heeft ie wel goed geslapen en slaapt nu nog steeds bij mij. Stukje nabijheid bij toch een sprongetje?

4 maanden geleden

Hier hetzelfde!

4 maanden geleden

Mijn zoontje sliep de afgelopen weken heerlijk door, sinds afgelopen weekend weer wakker voor nachtvoedingen. Hij was gisteren 11 weken

4 maanden geleden

Hoe was jullie nacht? Hier weer een ramp met inslapen. Gisterenavond 1,5u bezig geweest en sliep uiteindelijk om 22u. Dan geslapen tot 3u30 maar inslapen opnieuw een ramp. Getroost tot 5u en viel dan uiteindelijk terug in slaap tot 6u30. 😴