20 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb geen ervaring met zelf zo snel opnieuw zwanger zijn maar ik heb zelf een zusje die een jaar jonger is dan ik. Ik heb het zelf altijd als heel fijn ervaren dat we altijd in ongeveer dezelfde levensfase zitten. Ik heb als kind nooit een tijd gemist dat ik meer tijd met mijn ouder alleen had gewild. Ik kan mij voorstellen dat het voor jou zelf voelt als iets wat je je kindje wil gunnen maar ik denk persoonlijk niet dat je je zoon tekort doet
3 maanden geleden
Hier ook zo. Bevallen op 6 april dit jaar van een dochter, nu opnieuw zwanger en de uitgerekende datum voor nu is 1 april. Aan de ene kant lijkt het mij onzettend pittig en voel ik me schuldig naar mijn dochtertje toe, aan de andere kant gaan ze hopelijk zoveel hebben aan elkaar en heb ik er echt zin in. Het duurt nog een hele poos totdat deze kleine zich meld, dus tot die tijd kan ik lekker genieten van mijn dochtertje alleen. Het komt allemaal vast wel goed!
3 maanden geleden
Ze herinneren zich de tijd zonder broertje of zusje niet. Ouders delen is niet erg en voor de 2de is het net zo "oneerlijk" dan. Zij hebben nooit een moment alleen met ouders.
3 maanden geleden
Het is al genoemd, maar ze gaat het alleen maar fantastisch vinden! Die tijd alleen met je dochter is alleen iets wat jij gaat missen. Jouw dochtertje herinnert zich dat niet 😅 klinkt stom maar niemand heeft herinneringen aan de eerste paar jaar. Maar wat je ook besluit, alles is goed!
3 maanden geleden
Je moet het zo zien, met je 2e zul je ook niet de tijd mee hebben die je met de 1e hebt. Dus je hebt dan al idg 1 jaar alleen met je kindje gehad. Ik merk dat nu met de 2e dat ik niet de tijd en aandacht heb
Die ik met de 1e had. Maar nog steeds even leuk!
3 maanden geleden
Het zijn meestal de verhalen die wij onszelf vertellen.