20 Reacties

茅茅n dag geleden

Ik! Zoontje is van 20 april en ik ben nu 8 weekjes zwanger 馃き馃グ

茅茅n dag geleden

Reactie op Evida1988

Ik! Zoontje is van 20 april en ik ben nu 8 weekjes zwanger 馃き馃グ
Wat leuk, gefeliciteerd! Ik ben nu volgens eigen berekening 5 weken zwanger, jij bent alweer iets verder. Hoe gaat het met jou/jullie? 馃槂

茅茅n dag geleden

Gefeliciteerd! Onze zoon is 21 april geboren en ik ben nu 5+2 zwanger. We wilden wel graag kort op elkaar kinderen, maar zo snel hadden we nu ook weer niet verwacht 馃き

茅茅n dag geleden

Gefeliciteerd! Hier voorlopig nog niet hoor, zou er nog even geen puf voor hebben 馃槀

茅茅n dag geleden

Reactie op Tijdvoordetweede

Wat leuk, gefeliciteerd! Ik ben nu volgens eigen berekening 5 weken zwanger ...
Dankjewel jij ook! Misselijkheid en vermoeidheid maar verder goed! Soms nog steeds geen besef omdat je zo bezig bent met de kleine 馃き tijd gaat nu veel sneller. Oja de verloskundige zegt dat de vermoeidheid blijft 馃コ馃お. Besef je het al een beetje?

茅茅n dag geleden

Reactie op TessM1997

Gefeliciteerd! Hier voorlopig nog niet hoor, zou er nog even geen puf voor ...
Dit inderdaad, onze kleintjes schelen 2 jaar en 1 maand en denk soms al wow. Maar ook heel leuk hoor. Gefeliciteerd aan degenen die wel opnieuw zwanger zijn uiteraard鈾ワ笍鈾ワ笍

21 uur geleden

De oudste 2 schelen 14,5e maand hier. De tweede en derde schelen heel erg bewust 29 maanden (het dubbele dus). Wij ervaren de eerste twee zo kort op elkaar tot op de dag van vandaag als heel erg pittig. Succes met de zwangerschap 馃檹馃徎

20 uur geleden

Yay! Heerlijk De eerste is van 24 april en nu bijna 9 weekjes 馃グ zijn er meer die het misschien wat spannend vinden? Dit was voor ons wel gepland 馃鈽猴笍馃グ

16 uur geleden

Hier een hele lieve makkelijke baby van half april en wij proberen sinds deze maand ook voor nummer 2鉂わ笍

14 uur geleden

Misschien een onpopulaire vraag. Maar zijn jullie niet bang voor lichamelijke complicaties? Ik had begrepen dat ze medisch het aanraden een jaar te wachten na de bevalling

13 uur geleden

Reactie op Aloysa

Gefeliciteerd! Onze zoon is 21 april geboren en ik ben nu 5+2 zwanger. We w ...
Dank je wel, jij ook gefeliciteerd! Hier hetzelfde, ik snap je woorden volledig 馃槀

13 uur geleden

Reactie op TessM1997

Gefeliciteerd! Hier voorlopig nog niet hoor, zou er nog even geen puf voor ...
Dank je wel! Haha heel begrijpelijk 馃槀

13 uur geleden

Reactie op Evida1988

Dankjewel jij ook! Misselijkheid en vermoeidheid maar verder goed! Soms nog ...
Dank je wel! Ah de typische eerste kwaaltjes, haha. Hopelijk worden ze niet erger 馃槉. Oh ja, dat snap ik! Je bent nu continu bezig haha. Ah, wat een feest 馃槣. Nee, het voelt nog enorm onwerkelijk! Alsof die positieve testen een grapje zijn. De eerste echo staat nu gepland dus dan zal het besef vast wel komen 馃槀

12 uur geleden

Reactie op MHK89

De oudste 2 schelen 14,5e maand hier. De tweede en derde schelen heel erg b ...
Je typt dat je het erg pittig vond 茅n vind. Mag ik vragen, als je het wil delen, of je dit leeftijdsverschil nu nog zou kiezen als de situatie zich zou voordoen? Of als je terugkijkt op hoe het met jouw twee oudsten ging? Bedankt!

12 uur geleden

Reactie op Sierra Cassee

Yay! Heerlijk De eerste is van 24 april en nu bijna 9 weekjes 馃グ zijn er ...
Gefeliciteerd! En wat fijn dat je zo snel opnieuw zwanger bent aangezien het gepland was 馃槂 (sorry voor de gekke zin 馃槄). Mijn man en ik beseffen het ons nog niet volledig, onze gedachten gaan alle kanten op en ik kan zowel lachen als huilen als ik er aan denk 馃槀馃檲

12 uur geleden

Reactie op Feetjepeteetje

Hier een hele lieve makkelijke baby van half april en wij proberen sinds de ...
Wat fijn dat jullie een lieve makkelijke baby hebben, hopelijk komt jullie tweede kindje snel 馃グ.

12 uur geleden

Reactie op Momo_

Misschien een onpopulaire vraag. Maar zijn jullie niet bang voor lichamelij ...
Bedankt voor je reactie! Als ik voor mijzelf spreek: ja, absoluut. Ik had een pittige zwangerschap en heb nu nog bekkenpijn. Mijn man steunt me met wat ik nu wel/niet wil, aangezien het geen feest was... Ik heb besloten om onze verloskundige veel vragen te stellen tijdens de eerste echo! Vooral inderdaad ook qua impact op mijn lichaam e.d. Ik had er zelf niet gehoord maar het klinkt wel logisch! Een zwangerschap en bevalling heeft natuurlijk grote impact op je lichaam 茅n je bent 9 maanden aan het ontzwangeren 馃

11 uur geleden

Gefeliciteerd. Hier zit er 16 maanden tussen de kids 1 van dec 2022 en 1 van april 2024. Begin heel pittig maar vooral omdat jongste huil baby was. Nu al meer ritme en gaat het goed. Je ziet nu al dat ze naar elkaar toegroeien en veel dingen samen willen doen. Voordeel vind ik dat je eigenlijk in een fase blijft. Voor je eigenlichaam ik had 1ste keizersnede 2e normaal dus het kan goed maar wel goed naar je eigen lichaam luisteren succes met alles

6 uur geleden

Reactie op Momo_

Misschien een onpopulaire vraag. Maar zijn jullie niet bang voor lichamelij ...
In het begin wel, maar mijn verloskundige verzekerd mij dat dit meer is wat je op Google leest dan wat daadwerkelijk waar is. Je kan wel sneller klachten krijgen zegt ze maar je loopt niet persee meer risico鈥檚. Mits je een goede vorige zwangerschap hebt gehad natuurlijk 鈽猴笍