6 Reacties

4 maanden geleden

Wat speelgoed? Of een speelkleed

4 maanden geleden

Een babyfoon hebben wij toen mijn oudste er voor het eerst heen ging aan mijn ouders gegeven, en zo’n pakketje met mini’s van Naïf voor het geval er een ernstige spuitluier was, haha Verder geef ik altijd zonnebrandcrème mee. Op dit moment ook de fietshelm (maar dat komt natuurlijk pas later) En als je een lievelingsknuffeltje op het oog hebt; geef die dan ook elke keer mee. Dan kiest je kindje later eerder voor dat knuffeltje, haha. Zo heb ik de ‘lelijke’ knuffels uitgesloten hahaha

4 maanden geleden

Hydrofiele luiers en bv. Naïf mini's/vakantiepakketje, voor als een douche/gootsteenbadje echt nodig is. Flessenuitdruip rekje Speeltjes? Boxmobiel? Je hebt ook van die oma invulboeken/oma oppas boeken

4 maanden geleden

Bij de wibra hebben ze een super leuk invulboek; oma & ik! Die zou ik als cadeautje voor oma erbij doen, super waardevol! En idd een pakketje van jouw douch spulletjes wat je gebruikt voor je dochter.

4 maanden geleden

Wat ik gedaan heb (fles voeding) een extra bak bij de Kruidvat gekocht en gevuld met voeding zodat je niet loopt te klooien met vul bakjes elke keer en deze daar gewoon met een eigen fles kan laten staan voor bij oma. Scheelt gesleep! Miss in hetzelfde kader van niet heen en weer slepen (mijn moeder heeft dit allemaal zelf gehaald) hydrofiele doeken die oma zelf kan wassen, speelgoed voor bij oma (kringloop/wibra/action/zeeman) een pak luiers in de juiste maat en een maat groter, doekjes etc.

4 maanden geleden

Ik heb van alles gewoon een tweede bij oma gelegd. Voeding, fles, pak luiers, doekjes, wipstoel, wat speelgoed etc. Zij hebben zelf een box en bedje gekocht. Ik geef elke week alleen schone kleding mee. Ik haat veel heen en weer gesleep en zij vinden dit ook fijner gezien ze gewoon alles hebben liggen. Wilt meneer een extra voeding, maak 60 meer bij, luiers bijna op? Appie naar mij dat de volgende keer een pak luiers mee moet! Wij gaan 1x Per jaar met ze luxe uit eten als bedankje en geef regelmatig tussendoor en bloemetje of wat lekkers mee !