5 Reacties

één maand geleden

Zit hier in het zelfde schuitje. Alleen hier gaat het met de week beter. Je kindje heeft ook even tijd nodig om eraan te wennen, er is een hoop te zien om haar heen. Ik heb in die zin geen succes verhaal maar ik heb wel hoop dat het beter wordt.

één maand geleden

Hier ook!🙋🏼‍♀️ thuis slaapt ze 3 dutjes. Op de opvang 2 van max 30 minuten. Maar ook logisch toch? Ze liggen met een stuk of 4 andere kinderen op één kamer. Thuis ligt ze lekker alleen zonder prikkels.

één maand geleden

Hier gaat het eigenlijk heel goed. Heeft vandaag 1x 3 uur geslapen en 1x 1 uur. 🙈 Maar ik heb echt een marmotje

één maand geleden

Had mijn oudste ook heel erg! Vooral even de tijd geven en laten wennen. Toen ze 2 slaapjes ging doen ging ze op de opvang ook pas wat beter slapen. Het overprikkelde is altijd wel wat gebleven. Maar die kindjes staat ook de hele dag ‘aan’ heb ik het idee. Zo lang ze vrolijk zijn is het ook vaak ‘moe maar voldaan’ en dan vind ik t prima.

één maand geleden

Hier vergelijkbaar... overdag thuis slaapt ze zo 3,5/4 uur, op de opvang soms maar 1,5. Nu ze er een paar weken is, gaat het beter. Ze weten nu ook iets beter hoe ze haar kunnen helpen om de slaapcycli aan elkaar te koppelen (ze oogt dan heel wakker, maar is met een simpele handeling zo opnieuw in slaap te helpen). Het overprikkeld zijn viel hier gelukkig nog mee, maar ik vind het wel fijn dat ze van de week al 2,5 uur per dag daar sloep!