29 Reacties

één maand geleden

Ben zelf met mijn middelste en jongste naar de osteopaat geweest. Huilbaby's. De middelste 4x en werd na elke sessie rustiger. De jongste 3x maar heb niet het idee dat het iets deed. Wel dat het na de sessie 2 dagen erger was dan daarvoor. Dit zeggen ze ook altijd, 48 uur afwachten want kan eerst erger worden en daarna moet er verbetering optreden.

één maand geleden

Ze zeggen dat de eerste 2 dagen na de behandeling altijd het ergste zijn! Hebben ze dat niet verteld na de behandeling? Hier huilde hij na de behandeling ook opeens 2 dagen enorm veel.

één maand geleden

Reactie op Sampiedampie

Ben zelf met mijn middelste en jongste naar de osteopaat geweest. Huilbaby' ...
Bij huilbaby's kan ik het me goed voorstellen. Typisch dan de een wel en de ander niet. Onze osteopaat zei dat ze behandelen in patronen en hij twijfelde tussen 2 patronen, als de klachten erger werden we moesten terugkomen, dan zou hij voor het andere patroon gaan... typisch.

één maand geleden

Reactie op Kersvmama

Ze zeggen dat de eerste 2 dagen na de behandeling altijd het ergste zijn! H ...
Nee, alleen dat hij twijfelde tussen 2 patronen bij haar. Als het erger werd ik terug moest komen, dan pakte hij het andere patroon....

één maand geleden

Wij zijn ook bij een osteopaat geweest voor we wisten dat ons meisje koemelkallergie had. 1e keer: geen verschil, na een week werden de flesmomenten wel erger maargoed kan door de kma zijn gekomen. 2e keer: we waren toen al overgestapt op andere voeding en dat ging stukkkken beter. Maar na de 2e behandeling kon ze alleen nog maar huilen. We zijn toen terug gegaan en de osteopaat heeft weer 'ongedaan' gemaakt wat hij had gedaan. Sindsdien weer een megavrolijke baby 🩷 Wij gaan in elk geval niet meer terug 🙈

één maand geleden

Wij voor de voorkeurshouding van ons beide kindjes. Beide kinderen geen resultaat!

één maand geleden

Ik heb getwijfeld maar de kinderfysio, CB en manueel therapeut raadde het echt af.

één maand geleden

Bij allebei de kinderen ivm voorkeurshouding. Beide keren volledig resultaat + minder algehele onrust.

één maand geleden

Ik heb er goede ervaringen mee! Onze dochter van 4-4 die had haar vuistjes iedereen gebalt en kwamen maar niet los. Poepen ging moeilijk. En ze had een voorkeurs houding. Bij ons heeft t goed geholpen en is zo een ander kindje nu. Lacht lekker en huilt alleen als er wat aan de hand is. Vriendin van mij heeft er ook veel baat bij gehad met haar zoontje. Ook na èèn behandeling een heel ander kindje. Nou moet ik je zeggen die alle osteopaten zijn hetzelfde. Ik ging de eerste keer naar een vrouw waar ik niet wijzer van werd deed het ook heel anders dan de tweede osteopaat waar we heen ging. Van die man werden wij teminste wijzer. En onze dochter ook! Niet alle zijn goed. Zit er maar een paar tussen en je moeten weten wie.

één maand geleden

Hoihoi, Wij zijn met ons zoontje ook bij de osteopaat geweest. Wij hadden een hele fijne vrouw. Ons zoontje zat heel erg vast mrt z'n nek en rugje. Hierdoor ook slecht slapen en drinken en overstrekken. Na een eerste behandeling kunnen de klachten erger worden en/of je kindje zit niet zo lekker in haar vel. Bij ons werd dit na 2 dagen beter. Dit is heel normaal dat een baby zo reageert, er is veel veranderd in haar lichaampje en dat moet weer aanpassen. Wij merkten dat dit bij de 2e behandeling al veel minder was. Wij hebben 3 behandelingen gehad en zien heel veel resultaat.

één maand geleden

Wij zijn ook naar de osteopaat geweest ivm een vacuüm bevalling waardoor z’n nekje niet lekker zat, en het heeft zeker geholpen! Het is een andere baby geworden die veel vrijer kan bewegen etc.

één maand geleden

Ja dit kan even duren, 1 a 2 dagen maar is meestal gauw over! Ik ben met 2 kinderen ook geweest en zou het iedereen aanraden. De dingen waar ik voor ging (krampjes, voorkeurhouding, onrustige slapers) zijn echt verbeterd na 3/4 sessies.

één maand geleden

Wij zijn meteen de eerste week al naar de osteopaat geweest. Op de 1 of andere manier werd ze ‘s avonds vanaf 8 uur tot ‘s nachts een uur of 4 heel onrustig en alleen maar huilen en niet slapen en tijdens het verschonen ook altijd huilen. Het bleek dat haar hele linkerkant vast zat en dat ze de omschakeling van de dag naar de nacht niet kon maken. Na de afspraak was het meteen een hele andere baby. Het heeft ons echt geholpen!

één maand geleden

Reactie op Hermieke

Hoihoi, Wij zijn met ons zoontje ook bij de osteopaat geweest. Wij hadden ...
Mooi om te lezen! Wij hebben vandaag een extra behandeling gehad om de route zoals hij dat mooi noemt aan te passen. Ik ben benieuwd wat de nacht en morgen gaat brengen. Ze oogt wel rustiger en meer tevreden. Mooi dat het jullie zo goed geholpen heeft!

één maand geleden

Reactie op AEMM

Ik heb er goede ervaringen mee! Onze dochter van 4-4 die had haar vuistjes ...
Fijn zeg dat het zo'n positief effect heeft gehad! Zeker waar, de ene osteopaat is de ander niet en iedereen verteld ook weer andere dingen

één maand geleden

Reactie op kdb1997

Wij zijn meteen de eerste week al naar de osteopaat geweest. Op de 1 of and ...
Bij onze dochter bleek de linkerkant ook vast te zitten en mogelijk verborgen reflux. Vandaag hier een extra behandeling gehad om wat zaken aan te passen. Fijn dat het iig bij jullie baat heeft gehad!

één maand geleden

Reactie op Knuffeldoekje

Ik heb getwijfeld maar de kinderfysio, CB en manueel therapeut raadde het e ...
Oh serieus en wat was hun standpunt dan?

één maand geleden

Reactie op Snoopie96

Wij zijn ook bij een osteopaat geweest voor we wisten dat ons meisje koemel ...
Nee volledig te begrijpen gezien jullie situatie. Het zal vast wel baat hebben bij kindjes maar soms denk ik weleens zit het niet gewoon tussen de oren? Hier vandaag een 2de keer geweest omdat ze op de behandeling van di slecht reageerde, nu is het afwachten.

één maand geleden

Wij zijn gegaan ivm heftig overstrekken en schreeuwen (echt exorcist waardig.. was heel sneu) En vrijwel direct effect. Na een tijdje was het weet terug, dus nog eens gegaan. Zelf altijd sceptisch erover, maar lijkt wel echt te hebben geholpen. Of het moet wel heel erge toeval zijn geweest.

één maand geleden

Reactie op Tessa222

Wij zijn gegaan ivm heftig overstrekken en schreeuwen (echt exorcist waardi ...
Precies dit! Geweest vanwege dezelfde klachten en ook verborgen reflux. Aantal keer bij de osteopaat terug geweest en nu een super tevreden mannetje.