29 Reacties

één maand geleden

Nog een tip. Kijk of de osteopaat ook DO-MRO bij zijn/haar naam heeft staan. (En er is er nog 1 maar die weet ik niet, misschien wel te vinden bij de zorgverzekering ivm vergoeding) Dan is iemand geregistreerd etc. Je kunt t jezelf al heel snel osteopaat noemen. Maar niet iedereen heeft ook de registraties.

één maand geleden

Ik herken je verhaal. Hier ook veel onrustig en bewegen gehad. Kort en weinig slapen. Bleek een buikslaper te zijn! 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op S&J

Ik herken je verhaal. Hier ook veel onrustig en bewegen gehad. Kort en wein ...
Oh serieus! Ik heb het ook al een paar keer geprobeerd maar ze wil steeds haar hoofdje omhoog doen. Heb jij dit ook gehad?

één maand geleden

Ik heb ook een afspraak gemaakt voor onze dochter. Ze is nu 3 maanden en ze vindt op haar buik liggen helemaal niks. Ze tilt haar hoofd niet op, dus op advies van meerdere mensen in omgeving en cb hebben wij nu een afspraak gemaakt bij een osteopaat. Het is een zware bevalling geweest, met uiteindelijk een spoedkeizersnede, wellicht zit er iets vast? Ik hoop dat het werkt. In mijn omgeving hoor ik iig veel goeie verhalen 😃

één maand geleden

Hier gelijk de eerste week geweest ivm hele snelle bevalling en zijn nekje zat vast.. toen werkte het echt heel goed, hele andere baby.. zit er over na te denken om nog eens te gaan, ivm overtrekken/voorkeurshouding

één maand geleden

Wij zijn ook al 2 x geweest ivm slecht slapen overdag en alleen in de draagzak. Helaas heeft het geen effect gehad.

één maand geleden

Reactie op A Felice

Wij zijn ook al 2 x geweest ivm slecht slapen overdag en alleen in de draag ...
Hier precies hetzelfde. Sowieso sprong 4/slaapregressie dus vraag me af of het dan überhaupt baat heeft.

één maand geleden

Reactie op Mghvanmulken

Hier precies hetzelfde. Sowieso sprong 4/slaapregressie dus vraag me af of ...
Ja dat ook nog! Wij zijn wel daarvoor al geweest maar helaas dus zonder effect...

één maand geleden

Ik heb een hele positieve ervaring met de osteopaat. Ik merkte dat mijn dochter niet op haar ruggetje kon liggen. Ik zag oprechte paniek in haar ogen, zo veel verdriet, schreeuwde t uit vd pijn. Ik was volledig gebroken van het non stop tillen en liep als pinquin door het huis vd draagzaak. In week 5 na haar geboorte naar osteopaat gegaan (daan de vries in landsmeer, vlakbij amsterdam) na 1 behandeling een compleet andere baby. Zo vrolijk zo relaxed. Bekkenbodem van haar lag blijkbaar bekneld in dat straalt door naar haar ruggenwerfeltjes. Nu 3 behandelingen verder en het gaat echt nog steeds ontzettend goed.