27 Reacties

12 dagen geleden

Ik volg! Hier in 4 maanden nog nooit een dutje gedaan die langer duurde dan 45min (tenzij onderweg) 😅

12 dagen geleden

Ja zeker We gingen van 45 minuten naar 1.5 uur - 2.5 uur Soms doet hij nog 45 maar dan heeft hij daarvoor of daarna weer een lange dut

12 dagen geleden

Reactie op Knuffeldoekje

Ja zeker We gingen van 45 minuten naar 1.5 uur - 2.5 uur Soms doet hij nog ...
Ben blij dit te lezen. Heb ik even nodig. Vanaf hoeveel weken ging hij langer slapen? Ik las dat als babies niet zelfstandig in slaap kunnen vallen ze hazenslaapjes blijven doen tot ongeveer 6-8 maanden😖

12 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Ben blij dit te lezen. Heb ik even nodig. Vanaf hoeveel weken ging hij lan ...
Hier ging hij vanaf ongeveer 4,5 maand langere slaapjes doen overdag zonder dat we daar veel moeite voor moesten doen. Zelfstandig slapen heeft daar niks mee te maken, we wiegen hem ongeveer de helft van de tijd en de andere helft valt hij zelf in slaap sinds kort.

12 dagen geleden

Reactie op Kersvmama

Hier ging hij vanaf ongeveer 4,5 maand langere slaapjes doen overdag zonder ...
Oke gelukkig ,dit geeft me weer hoop. Mn kindje kan nog niet zelfstandig in slaapvallen en ze doet al weken (al voor de slaapregressie) alleen hazenslaapjes. Het zou zoveel meer rust geven als ze af en toe wat langer zou slapen.

12 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Ben blij dit te lezen. Heb ik even nodig. Vanaf hoeveel weken ging hij lan ...
Ik denk met een week of drie na start regressie. Ineens maakte hij de omslag.

12 dagen geleden

Ja hier gelukkig ook weer langer slaapjes , in de middag 2 tot 3 uur! Ik was ook bang dat het 30 minuten zou blijven maar gelukkig niet 😊😊

12 dagen geleden

Reactie op Evaab

Ja hier gelukkig ook weer langer slaapjes , in de middag 2 tot 3 uur! Ik wa ...
Bij hoeveel weken merkte je verschil?😍 En hoe lang na de regressie begon je kindje langer te slapen?

12 dagen geleden

Hier precies dezelfde situatie! Ik volg mee!

11 dagen geleden

Mijn dochtertje heeft ineens een ritme, ze sliep voorheen nooit eerder dan 23:00/00:00 (nachtslaap) en sinds een paar dagen gaat ze tussen 19:00 en 20:00 uur al de nacht in. Doet meestal 3 dutjes waarvan 1 tussen de 1,5 en 3 uurtjes dat verschilt nog wel. De andere 2 slaapjes zijn soms 45 min soms een uur en soms ander half. Voorheen was dit echt niet langer dan 30 min. Zelfstandig slapen lukt heel soms maar moet vaak nog wel helpen. Ze is bijna 19 weken ik weet niet of ze in regressie zit, volgens ggd is een slaapregrrssie trouwens onzin vertelde ze mij 🤪 snachts wordt ze 1 keer wakker voor een voeding en slaapt daarna door tot 8/9 en soms zelfs langer.

8 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Bij hoeveel weken merkte je verschil?😍 En hoe lang na de regressie begon j ...
Ik weet het niet precies meer. Alleen is het nu weer drama met slaapjes dus helaas is het niet gebleven. Nu allemaal veel wakker 's nachts en overdag weer korte slaapjes.. 😬

8 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Oke gelukkig ,dit geeft me weer hoop. Mn kindje kan nog niet zelfstandig in ...
Heel herkenbaar dit

8 dagen geleden

Reactie op Evaab

Ik weet het niet precies meer. Alleen is het nu weer drama met slaapjes dus ...
Ohh wat jammerr!! Hoe oud is je kindje?

7 dagen geleden

Wij hebben precies hetzelfde, al vanaf week 8 ongeveer slaapjes van 35 minuten, je kan de klok erop zetten. En laatste weken lukt het bijna niet meer hem überhaupt overdag te laten slapen..ik hoop dat dit wel gaat verbeteren..

7 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Ohh wat jammerr!! Hoe oud is je kindje?
Hij is van 25-4, dus 4,5 maand. Sinds enkele dagen gaat overigens het in slaap vallen wel ineens (!) goed. Hij valt binnen 5 minuten in slaap, zonder hulp. Ik dacht ook dat dat nooit zou goedkomen want we hebben wat afgetobt de afgelopen maanden, met elke keer minimaal een uur huilen/troosten/wiegen voor elk slaapje. Dus dat is dan wel weer heeeeeeel fijn dat dat nu ineens goed gaat!! 👏

7 dagen geleden

Reactie op Evaab

Hij is van 25-4, dus 4,5 maand. Sinds enkele dagen gaat overigens het in s ...
Ah super fijn!! Ik vond de afgelopen 4 maanden zo zwaar!! Elk slaapje overdag is een strijd en snachts is ze elk uur wakker. Ik hoop zo erg dat het beter wordt 😖 Hoe lang duurde de regressie bij jullie en hoe lang daarna merkte je verbetering? Ben zo moe😖

7 dagen geleden

Reactie op MirandaKS1987

Wij hebben precies hetzelfde, al vanaf week 8 ongeveer slaapjes van 35 min ...
Ah vervelend. Hier hetzelfde😵‍💫 hopelijk wordt het snel beter

7 dagen geleden

Ik herken het helemaal en voel met je mee. Onze dochter is van 1-4 en eerst dacht ik oh die slaapregressie is te doen, alleen hazenslaapjes overdag maar sinds ruim een week alleen maar gedoe in de nacht, om de 2-3u wakker en veel meer bv. Ik heb ook griep gekregen door de lage weerstand. Ze slaapt ook nog niet altijd zelfstandig dus dat is mss ook wel een dingetje met de hazenslaapjes. Het is onze 2de en ik weet dat ze sowieso meer ritme krijgen en langer slapen rond de 6 mnd. Ik denk dat we nog even moeten volhouden maar het is vermoeiend!

7 dagen geleden

Okay mommy’s misschien niet het advies wat jullie willen horen; Maar leggen jullie jullie kindjes weleens op de buik? Onze zoon sliep slecht, sinds hij op z’n buik lag sliep hij prima. Nu hebben we nog een zoon die slecht slaapt, vanavond toch weer eens op de buik gelegd na 3x in een halfuur naar boven te zijn gegaan en hij slaapt alweer 1.6 uur 🙌🏼

7 dagen geleden

Reactie op Mghvanmulken

Ik herken het helemaal en voel met je mee. Onze dochter is van 1-4 en eerst ...
Gaat dat ritme krijgen en langer slapen dan opeens vanzelf? Of hoe gaat dat in z’n werk? Ik ben dat ik m’n dochter iets ‘moet’ leren maar niet weet hoe 😂