27 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op Joanne1234

Okay mommy’s misschien niet het advies wat jullie willen horen; Maar legg ...
Ja heb ik geprobeerd en dan slaapt ze echt zoveel beter en langer! Het probleem is alleen dat het vaak niet lukt om haar slapend weg te leggen op haar buik, dan wordt ze wakker. En ze wil absoluut niet wakker weggelegd worden op haar buik. Heb je tips?

6 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Ja heb ik geprobeerd en dan slaapt ze echt zoveel beter en langer! Het prob ...
Op haar zij leggen, en dan rustig de draai maken naar buik? Zo deden wij het eigenlijk altijd.

5 dagen geleden

Reactie op MDKF

Gaat dat ritme krijgen en langer slapen dan opeens vanzelf? Of hoe gaat dat ...
Ze krijgen zelf meer ritme waardoor je ook echt kan toewerken naar 3 slaapjes rond de 5-6 mnd overdag. De meeste baby's gaan zelf ook langer slapen maar als het in slaap brengen al moeilijk was zal dat blijven tenzij je het echt strikt aanpakt met bijv de put up, pick down of chair methode. Wij hebben bij onze eerst een slaapcoach ingeschakeld omdat wij haar slaap associatie waren, dat is stukken beter geworden

5 dagen geleden

Reactie op Mghvanmulken

Ze krijgen zelf meer ritme waardoor je ook echt kan toewerken naar 3 slaapj ...
Bij ons is het echt drama met in slaap brengen en in slaap blijven. We overwegen een slaaptraining. Zijn de slaapjes bij jullie langer dan 45min geworden na de slaaptraining/coaching? Mijn dochter heeft altijd alleen slaapjes van 45min gedaan.

5 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Ah super fijn!! Ik vond de afgelopen 4 maanden zo zwaar!! Elk slaapje overd ...
Slapen is eigenlijk vanaf het begin (dat hij 2 á 3 weken was) een drama geweest dus een slaapregressie, geen idee wanneer dat precies was want het was al die tijd gewoon hopeloos 🙈