4 Reacties
4 maanden geleden
Die van ons heeft nergens last van maar doet dit ook sinds kort snachfs perfect op eigen kamertje overdag niet jn box willen bed
Maarnwel in de kinderwagen dus ben zo'n 5 x per dag aam het wiegen met dat ding
, want hij vecht anders tegen zijn slaap en met veel moeite slaapt hij dan uiteindelijk en slaapt dan zo 3uur weg in de kinderwagen.
4 maanden geleden
Ik denk dat ze op een bepaald moment de geborgenheid nodig hebben en als ze snachts zo fantastisch lang slapen in eigen bed (ook zoooveel waard!) dat ze overdag dit compenseren met alle slaapjes bij jou. Hier precies hetzelfde verhaal en ik ben zo blij met deze topavonden en nachten, dat ik me er overdag gewoon aan overgeef en heel veel met haar knuffel. Niet altijd handig, zeker niet met 3 kindjes thuis, maar de draagzak is lifesaver! :)
4 maanden geleden
Wij hadden dit ook! Ik dor de cursus "slapen in verbinding" van liefde van een moeder gedaan. Wat ik daar vooral uithaalde hierover tot nu toe was dat wat ze overal zeggen over baby's en slapen niet helemaal klopt en het veel ruimer ligt qua tijden. Net als dat dutjes zijn om de dag door te komen en niet om echt bij te tanken, zoals de nacht wat voor mij echt een openbaring was😅 en dus ook maar 20-40 minuten hoeven te duren. Sindsdien accepteer ik zijn mini dutjes op mij en gaat het zoooveel beter, zelfs als ik hem weg leg gaat het nu beter.