10 Reacties

4 maanden geleden

Hoe slaapt die in de nacht?

4 maanden geleden

Reactie op kleindotje

Hoe slaapt die in de nacht?
Wel ‘oke’ geven rond 23:00 de laatste fles en blijft daarna slapen tot ongeveer 4/5 uur. Daarna valt hij de ene keer wel meteen weer in slaap en de andere keer pas weer rond 7/8

4 maanden geleden

Is dit iets van de laatste dagen of vindt hij slapen altijd al lastig? Als onze dochter de slaap niet kan vatten in bed, doe ik haar in de draagdoek. Daar valt ze makkelijker in slaap.

4 maanden geleden

Wij hebben dit ook 😫

4 maanden geleden

Reactie op Steffie 83

Is dit iets van de laatste dagen of vindt hij slapen altijd al lastig? Als ...
Nee echt altijd al lastig geweest, als we hem wiegen oid. valt hij ook echt niet in slaap. Ogen vallen even dicht schrikt daarna weer wakker en begint het weer opnieuw

4 maanden geleden

Reactie op vanna1901

Nee echt altijd al lastig geweest, als we hem wiegen oid. valt hij ook echt ...
Dit had onze oudste dochter ook. Intens vermoeiend voor iedereen.. met 6 maanden hadden we eindelijk een ritme te pakken qua dutjes overdag. En met 4 jaar sliep ze de nachten door 🙈 Rust, reinheid, regelmaat: voorspelbaarheid, vertrouwen geven. En een lange adem hebben, was het hier.

4 maanden geleden

Draagzak/draagdoek is hier ook de oplossing! En dan zelf een rondje lopen (of heen en weer ijsberen in de woonkamer). Tot onze dochter slaapt

4 maanden geleden

Zo lang de nacht goed gaat zou ik me niet te druk maken over oververmoeidheid. Het aantal slaapuren loopt erg uiteen van baby's. Ik geloof dat ik pas ergens las dat als je kindje op deze leeftijd tussen de 14-17 uur per 24 uur slaapt dat dit "normaal" is. Ik zou persoonlijk daarnaar kijken. Als je ziet dat je zoontje nog zichtbaar moe is dan kun je proberen om het slaapje te verlengen dmv. Draagdoek/wandelwagen of evt wiegen

4 maanden geleden

Hoe breng je hem in slaap en waar leg je hem neer om te slapen, en in welke ruimte doe je dit alles? Bij mijn zoontje stond ik huilend 3 kwartier te wiegen, zo zwaar aan mijn armen. En dan een hazenslaapje. Sinds ik hem naar boven neem en hem op bed leg erbij ga liggen en tutje geef en een liedje zing slaapt hij tussen iedere fles ineens bijna 1 a 2 uur 😅 en geen wiegen meer. Misschien werkt het voor jou niet maar hier was dit dus blijkbaar dé manier!

4 maanden geleden

Oja en op de wakker tijden letten!