5 Reacties

8 dagen geleden

Nog even ter aanvulling: hij krijgt volledig borstvoeding. Melk wordt gewarmd in een flessenwarmer, maar hij drinkt deze ook op kamertemperatuur.

8 dagen geleden

Is het een idee om ze een knuffel te geven of doekje die naar jou ruikt? Dat je zoontje dat kan vasthouden en zo jou ruiken terwijl hij de fles krijgt?

8 dagen geleden

Is het dezelfde flessenwarmer als thuis? Kan het te heet zijn? Of ooit te heet geweest? Pakt hij hem wel als ze bv. bij jou thuis de fles geven? Of bij hun buiten/boven? Heb je ook een andere fles/speen gebruikt? Ons zoontje drinkt juist te goed bij mijn schoonmoeder en krijgt daar een kleinere speen. Ook is er altijd een knuffel (mee geslapen) die naar mij ruikt mee, voor als het lastig is. En soms ook een "vies" shirtje/hempje. Hebben ze het toevallig ook al in de wipper geprobeerd? Daar drinkt mijn zoontje het beste bij papa.

7 dagen geleden

Gebruiken ze misschien een sterke parfum of aftershave? Mijn dochter weigerde de fles ook ineens bij mijn moeder terwijl ze dit normaal niet deed en dit kwam door de parfum.

7 dagen geleden

Dank voor jullie tips❤️! Ik ga het allemaal proberen. Zaterdag een starten met de fles in een andere omgeving te geven door m’n schoonouders. Ze hebben inderdaad een andere flessenwarmer. Knuffeltje van thuis is standaard mee. Die ligt ook ‘‘s nachts in ons bed. Parfum zal ik eens vragen, is me zelf nog niet opgevallen, maar ik kom natuurlijk ook niet zó dicht bij ze in de buurt.