Hoi moeders,
Wij gebruiken vanaf het begin pampers luiers. Meer moeders die soms een plasgeur ruiken bij je kindje ondanks dat de luier niet verzadigd is.
Liefs
Wij gebruiken ook Kruidvat luiers. Hebben soms ook een sterke plas geur en twijfel dan soms of ik goed heb schoongemaakt. Maar ben dus niet de enigste haha…
Kruidvat luiers zitten veel mooier vind ik persoonlijk. Geen last gehad van ...
Haha wat grappig dit, volgens mij verschilt het dus per kindje of luiers naar plas ruiken of niet. Zelf gebruiken wij Etos en bij zowel onze dochter (1,5) als zoontje nooit een plas geur geroken. Op onze opvang gebruiken ze kruitvat luiers en ik kan de plas geur van ons dochtertje al op meters afstand ruiken wanneer ik haar ophaal/als ze thuis komt.
Haha wat grappig dit, volgens mij verschilt het dus per kindje of luiers na ...
Hier precies hetzelfde haha
Gebruiken ook Etos en kdv Kruidvat maar wat stinkt dat zeg 😅
En pampers vind ik dat ze de
Kleren vochtig maken als ze vol zitten🙈
Ik vind het bij de pampers harmonie meevallen maar ik heb ooit wel een pak er tussen gehad waarbij ze super hard stoken. Ik schrok er zo van dacht dat ons zoontje een blaasontsteking oid had maar bleek toen aan de luiers te liggen. Daarna gelukkig niet meer zo erg meegemaakt.
Kruidvat vind ik meer ruiken dan Pampers baby dry. Maar Kruidvat ademt daarmee ook beter door voor de huid. Voor thuis vind ik het wel handig maar met bezoek is een Pamper dan wel fijn.
Ik vond trouwens bij pampers ook soms gek dat je dan soon schilfers kreeg alsof iets oploste en dit op de huid bleef zitten, een vriendin had dit ook met pampers