13 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben kruidvat luiers en ook wel eens een plaslucht. Denk dat dat gewoon net een stinkplasje is (geconcentreerd)
2 jaar geleden
Reactie op Alpakay
Kruidvat luiers zitten veel mooier vind ik persoonlijk. Geen last gehad van ...
Haha wat grappig dit, volgens mij verschilt het dus per kindje of luiers naar plas ruiken of niet. Zelf gebruiken wij Etos en bij zowel onze dochter (1,5) als zoontje nooit een plas geur geroken. Op onze opvang gebruiken ze kruitvat luiers en ik kan de plas geur van ons dochtertje al op meters afstand ruiken wanneer ik haar ophaal/als ze thuis komt.
2 jaar geleden
De kruidvat luiers stinken echt!! Had ingeslagen dus zit er helaas aan vast maar ik ruik haar plas er echt doorheen, dacht dat het aan mij lag 😂
2 jaar geleden
Reactie op Bloemetje19
De kruidvat luiers stinken echt!! Had ingeslagen dus zit er helaas aan vast ...
Hier ook ingeslagen helaas.... dus die stank zal voorlopig nog blijven duren.
2 jaar geleden
Ik vind het bij de pampers harmonie meevallen maar ik heb ooit wel een pak er tussen gehad waarbij ze super hard stoken. Ik schrok er zo van dacht dat ons zoontje een blaasontsteking oid had maar bleek toen aan de luiers te liggen. Daarna gelukkig niet meer zo erg meegemaakt.
2 jaar geleden
Kruidvat vind ik meer ruiken dan Pampers baby dry. Maar Kruidvat ademt daarmee ook beter door voor de huid. Voor thuis vind ik het wel handig maar met bezoek is een Pamper dan wel fijn.