3 Reacties
2 maanden geleden
Wij geven savonds inderdaad 200cc melk met 3 scheppen pap (ook afgekolfde melk) bij ons is de ervaring dat ons zoontje gewoon drinkt wat hij op kan en zelf tijdig stopt. Maar wij bieden met de andere flessen ook al een hele tijd 200cc aan en ook daar drinkt hij van wat hij wil, ene keer drinkt hij hem volledig leeg andere keer drinkt hij een keer 150 op
2 maanden geleden
Ik geef zelf geen papfles, omdat onze zoon nog volledig borstvoeding krijgt, maar ik denk graag mee 😇
Al zou je baby 200cc op kunnen drinken, zou hij ook dezelfde hoeveelheid kunnen verwachten bij de andere momenten.
Anders geef je hem 100cc met 1/1,5 schep rijstebloem?
La Leche League Vlaanderen ( lll_vlaanderen ) heeft een post op Instagram over Natuurlijke Portiegroottes, 13 augustus gepost.
Hopelijk kom je er zo een beetje uit, succes!
2 maanden geleden
200 ml is voor een kindje die (kleinere hoeveelheden) bv krijgt echt veel. Ja kan toch gewoon 130 ml geven en dan wat minder rijstebloem toevoegen?
Ik zou overigens helemaal niets toevoegen en gewoon je kindje volgen. Mijn kindje van 4 maanden had vorige week weer een aantal dagen 10-12 voedingen op een dag🫣😂 Komt vanzelf weer goed. Ze heeft nog nooit minder dan 6-7 voedingen per dag gedronken. Sliep al weken van 22-7 uur, maar nu komt ze weer een week 3x in de nacht. Weer een leuke fase🤪