8 Reacties
2 jaar geleden
Wij slapen gewoon samen en ook als iemand in mijn omgeving ziek is ontwijk ik dat eigenlijk niet. Het is nu eenmaal griepseizoen en anders loop ik t ergens anders wel op. Maar zou vooral gewoon doen wat goed voelt. Denk alleen als je de rest van de dag met elkaar in 1 ruimte bent het niet direct verschil maakt om apart te slapen.
2 jaar geleden
Wij slapen gewoon naast elkaar! We gebruiken ook hetzelfde toilet/badkamer etc. Je steekt elkaar toch wel aan!
2 jaar geleden
Wij slapen vaak wel apart als de een ziek is, om elkaar niet aan te steken en niet wakker te houden door hoesten etc. Toilet scheiden we dan ook. Het scheelt wel ook dat we daar de ruimte voor hebben en een prima logeerbed hebben staan.
2 jaar geleden
Doe vooral wat goed voelt. Mijn vriend had 2,5 week terug corona. Kwam hij op z’n werk achter, dus die nacht natuurlijk samen geslapen. Maar door de horrorverhalen over corona in placenta’s heb ik hem zelfs een week bij m’n moeder laten bivakkeren (en zij bij mij) 😂 Ik vond het t risico niet waard. Maar wat de rest ook zegt: kans is toch wel groot dat we het oplopen ergens…
2 jaar geleden
Eigenlijk gewoon bezig met gezonde voeding, genoeg vitamines binnen krijgen en zoveel mogelijk handen wassen ook bij winkelen etc voordat ik de auto weer start eerst haren schoonmaken met dettol doekjes (doe ik altijd al haha ook bij mn dochter), verder kun je er weinig aan doen. Het is nu de tijd van griep en verkoudheid overal waar je komt kan je het oplopen.